Kundtjänstmedarbetare till BMW, Alphabet

Hero AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-11-03

Företaget
Alphabet är specialiserade på finansiella lösningar och fleet management för märkesoberoende bilparker hos företag i mellanstorlek och uppåt. Alphabet finns representerade i 18 länder, har mer än en halv miljon bilar under förvaltning och ingår i BMW Financial Services. Ambitionerna är höga och man verkar varje dag för att kombinera ett internationellt perspektiv med gedigen lokalkännedom. I fina lokaler i Silverdal, Sollentuna, sitter detta framgångsrika team som nu söker förstärkning under 4-5 månader med möjlig förlängning. Är du bilintresserad med koll på siffror och service? Då är detta en utmaning som faller dig i smaken.

Om tjänsten
Alphabet söker nu en Fleet Advisor till expertteamet som ansvarar för implementation av nya kunder, löpande kundtjänst och vagnparksadministration för befintliga företagskunder. Du administrerar, anpassar och lägger upp finansiella lösningar. Du hanterar även alla inkommande kundärenden och variationen är stor, alltifrån snabblösta frågor till utredningar som tar längre tid och som behöver återkopplas löpande till kund. Tempot är stundtals högt och det finns alltid mycket att göra. I rollen hanterar du allt rörande kundtjänst och support. Du initierar implementationsprocessen för nya kunder och se till att alla detaljer om kundens upplägg finns på plats för att samarbetet ska fungera väl samt ansvarar för den löpande kontakten under avtalsperioden. De inkommande samtalen och mailen gäller allt från rådgivning till frågor kring fakturor, tillbehör, drivmedel, försäkringar och administration.

Möjligheter:
På Alphabet blir du en del av en resultatorienterad och ambitiös organisation. Dina kollegor är drivna och energiska och delar en stolthet över de varumärken man representerar. Din insats gör skillnad och värderas därefter och du kommer att få möjligheter till både professionell samt personlig utveckling. För rätt person med rätt ambitioner kan det finnas en fortsättning hos Alphabet.

Kvalifikationer
För att vara framgångsrik i rollen behöver du vara positiv, ambitiös, noggrann och se helheten när det gäller service. Det är viktigt att uppgifter registreras på rätt sätt och att ingenting faller mellan stolarna, att ta ansvar och självständigt driva dina ärenden framåt är en självklarhet. Då uppgifterna är omväxlande behöver du snabbt anpassa dig till kundernas behov och du kommer till din rätt i en administrativt präglad roll. För att passa in i teamet är du bilintresserad, prestigelös och hjälpsam. Du trivs med att hantera både komplexa samt mindre komplicerade uppgifter.

Vi söker efter kandidater som har minst 1-2 års erfarenhet av ekonomirelaterade uppgifter, samt relevant utbildning. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska. Du behärskar Excel väl samt har erfarenhet från att jobba i olika affärssystem

Tillträde, omfattning och anställning:
Tillträde sker omgående. Du kommer att vara anställd av Hero och arbeta ute hos vår kund under 4-5 månader. Tjänsten är på heltid under kontorstider 8.30-17.00. För rätt person med rätt ambitioner kan det finnas en fortsättning hos Alphabet.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Karolina Hedenström på telefon 08-684 252 32.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid initialt 3 månader med möjlig förlängning

Ersättning
Fast lön, timbaserad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Hedenström

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2509064

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: