Kundtjänstmedarbetare till Best Transport

OnepartnerGroup Sydost AB / Butikssäljarjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Sedan 1976 har Best Transport erbjudit små och stora företag prisvärda transportlösningar, idag är vi drygt 500 fordon som utför tusentals uppdrag varje dag. Best Transport finns idag med egen verksamhet i Stockholm, Köpenhamn, Uppsala, Göteborg, Malmö, Växjö, Luleå och Oslo.

Vi hjälper dig med Lokala bud, Distribution, Hemleveranser, Flygtransporter och mycket annat. Det finns redan över 13.000 företag som anlitar Best Transport för Distribution och Expressleveranser i hela Sverige, prova du med! Läs mer på www.besttransport.se

Är du en flexibel och kommunikativ person som gillar att vara i nära dialog med kunden?

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till Best Transport. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget förväntas börja omgående och sträcka sig över minst sex månader. För rätt person kan det även finnas möjlighet till vidare anställning hos Best Transport.


Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare på Best Transport ansvarar du för kundservice såväl internt som externt via inkommande samtal och mail.

Den interna servicen kan innebära orderläggning samt uppdatering av eller förändring av befintliga orderläggningar. I den externa servicen är din huvuduppgift att leverera förstklassig service till kunderna genom att besvara deras frågor om exempelvis aviseringar och leveranser. Tjänsten innebär därmed till stor del kontakt med underleverantörer samt planering för att underlätta och säkerhetsställa leveransen.

Din profil
Vi söker dig som med fördel har arbetat med administrativa arbetsuppgifter tidigare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom IT-branschen och/eller transportbranschen. Din datavana är god och du kan snabbt sätta dig in i nya system.

För att bli framgångsrik i rollen har du en god samarbetsförmåga och är duktig på att kommunicera med såväl kunder som med dina kollegor. Med fördel har du erfarenhet från en serviceinriktad och administrativ roll som gett dig vana vid att koordinera. Dina styrkor präglas av lyhördhet och flexibilitet med en god prioriteringsförmåga.

Du bör trivas med att arbeta i ett företag där det är högt i tak och där du har en möjlighet att komma med idéer samt påverka din egen arbetsvardag.

Sista ansökningsdagen är den 25:e september men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas redan under ansökningstiden. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Isabella Westerlund på nummer 0470-34 98 71.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-09-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-25
Ange följande referens när du ansöker: 7945
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabella Westerlund 0470-34 98 71

Företag
OnepartnerGroup Sydost AB

Adress
OnepartnerGroup Sydost AB
Storgatan 30
35231 Växjö

Kontorsadress
Storgatan 30

Jobbnummer
4338619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnepartnerGroup Sydost AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB: