Kundtjänstmedarbetare med språkkunskaper i finska till Scania
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Är du sugen på ett meriterande extrajobb i sommar? Är du en person som brinner för service och har finska språkkunskaper? Nu söker vi på Adecco efter sommarvikarier för spännande uppdrag till Scania i Södertälje!
Publiceringsdatum2022-05-27Om tjänstenSom Kundservicmedarbetare kommer du ha en viktig roll som ingår i Scanias Assistance team. Du kommer arbeta med att ge support till Scaniakundernas förare när något oförutsett inträffar på vägarna. Du kommer arbeta via telefon och email för att koordinera information och vara stöd mellan verkstäder och kunderna. Du kommer ingå i ett positivt team med kollegor både nationellt och internationellt. Scania Assistance har öppet dygnet runt 7 dagar i veckan där arbetet är förlagt till 5-skift.
I din roll som Kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ge support via telefon och mejl
• Hjälpa Scaniakunder
• Koordinera information till verkstäder
Tjänsten som Kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag på 100% med start omgående och som pågår till slutet av augusti med chans till förlängning hos företaget. Du arbetar på Scanias kontor i Södertälje.
Om dig
Vi söker dig som har en utbildning på gymnasienivå och att du har goda kunskaper i finska, svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi ser även att du har en god PC-vana där du kommer arbeta mycket i Microsoft Officepaketet.
Vidare ser vi att du som person är brinner för service, har en god kommunikativ förmåga och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du är en person som tycker om att vara behjälplig mot kunder och ser gärna lösningar på problem. Trivs du i en arbetsmiljö med högt tempo och att arbeta i ett team som värdesätter gott samarbete så är rollen som Servicesamordnare rätt tjänst för dig!
Viktigt för tjänsten är:
• Gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i finska, svenska och engelska
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Serviceinriktad och god samarbetsförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Scania Assistance
Till Scania Assistance ringer Scaniakunder när något oförutsett har inträffat som kräver en snabb insats av någon av Scanias verkstäder runt om i Europa. I Europa finns 6 Assistance Center strategiskt placerade och i Södertälje finns Assistance Center för Norra Europa. I Södertälje arbetar 16 personer, varav 10 är servicesamordnare. Det är ett positivt team med kollegor både nationellt och internationellt. Ett av de viktigaste uppdragen Scania Assistance har är att hjälpa nödställda Scaniakunder att på snabbast möjliga sätt få fordonet åter i trafik.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Coulianos via
sofi.coulianos@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Kundservicemedarbetare, Kundservice, Costumer Service, Servicesamordnare, Servicemedarbetare, Kundsupport, Service, Support, Svenska, Engelska, Finska, Scania, Södertälje, Stockholm, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37053".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 6690455
Observera att sista ansökningsdag har passerat.