Kundtjänstmedarbetare / kundtjänst / kundservice till Sergel

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-04-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare / kundtjänst / kundservice till Sergel" (publicerad 2019-04-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-04-08

Företaget
Sergel är en av de ledande leverantörerna av kredithanteringstjänster i Norden. De erbjuder tjänster inom kreditscoring, inkasso, köp av fordringar samt meddelande- och betallösningar. Sergel Group har drygt 400 anställda i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Sergel är ett företag som bryr sig om människorna de möter och du möts av en arbetsplats som präglas av personlighet, professionalism och engagemang. Under parollen We Care arbetar alla i företaget mot det gemensamma målet att skapa marknadens nöjdaste kunder och slutkunder. Sergel är inne i en spännande utvecklingsfas och du som lockas av att vara med på den pågående förändringsresan ges möjlighet att vara med och ta Sergel in i framtiden.

Vad erbjuder de dig?
Sergel är ett företag som bryr sig om människorna de möter och du möts av en arbetsplats som präglas av personlighet, professionalism och engagemang. Under parollen We Care arbetar alla i företaget mot det gemensamma målet att skapa marknadens nöjdaste kunder och slutkunder. Sergel är inne i en spännande utvecklingsfas och du som lockas av att vara med på den pågående förändringsresan ges möjlighet att vara med och ta Sergel in i framtiden.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad vid huvudkontoret centralt i Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Din arbetsuppgift är att hitta rätt betalningslösning tillsammans med kunden. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Ditt arbete följs upp kontinuerligt inom olika fokusområden i syfte att ständigt utveckla dig i rollen. Sergel lägger vikt vid personlig utveckling där du löpande får gå utbildningar och får möjlighet till kompetensutveckling.

Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för Sergels arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med andra i ett team på en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglas av att man har roligt på jobbet.


Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet från service eller administration
• Avslutad gymnasieutbildning
• God system- och datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso eller ekonomi

För att lyckas i rollen tror vi att du som person är en bra teamspelare då du trivs med att arbeta i grupp samtidigt som du har förmågan att jobba självständigt. Du är van att driva ditt egna arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vi tror vidare att du är initiativrik och tycker om att komma med förbättringsförslag. Det är viktigt att du tycker om tycker om att arbeta med kundkontakter och förstår vikten av ett gott bemötande. Du är flexibel och kan lätt anpassa dig till nya arbetssätt. Vidare är du van vid ett högt tempo och du har förmågan att klara av flertalet arbetsuppgifter samtidigt.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Sergel.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hötorget, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, customer care agent, kundsupport, hötorget, city, sergel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4718995

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: