Kundtjänstmedarbetare/innesäljare till Telenor

BrainPeople AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BrainPeople AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Är du tekniskt kunnig och har kunden i fokus?
Kundtjänstmedarbetare/innesäljare till Telenor
Telenor Sverige är en ledande helhetsleverantör av moderna telekommunikationstjänster för privatpersoner och företag. Telenors nät för mobilkommunikation täcker 99 procent av befolkningen. I Telenor Sverige ingår även premiumleverantören Bredbandsbolaget och lågprisutmanaren Glocalnet. Telenor Sverige har idag 2200 anställda. Företaget präglas av en kultur där alla strävar mot samma mål och det är viktigt att du överensstämmer med deras värderingar: Be inspriring, Keep promises, Be respectful och Make it easy.
Arbetsbeskrivning: Som kundtjänstmedarbetare/innesäljare fungerar du som en support, du arbetar på företagets partnercenter där du tar emot inkommande samtal från återförsäljare och partners. Dina arbetsuppgifter är att ta emot och hantera frågor gällande både fast och mobil telefoni, du hanterar ordrar och koordinerar förfrågningar från ax till limpa med mål att komma till avslut. Rollen innebär även merförsäljning på befintliga kontakter varför det är viktigt att du är lyhörd och kan uppfatta köpsignaler.
Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid, kontorstider. Detta är ett föräldravikariat med start omgående och det pågår minst sex månader med chans till förlängning. Du kommer arbeta som konsult för Brainpeople.
Utvecklingsmöjligheter: Telenor är ett stort och internationellt företag där höga ambitioner och engagemang värdesätts. Telenor satsar mycket på internrekrytering och för dig med rätt attityd finns det möjligheter att gå vidare inom företaget.
Krav på person
Kompetenskrav: Vi söker dig som har erfarenhet i en liknande roll med både service och sälj. Du har med fördel en bakgrund inom telekom eller andra företag med teknisk inriktning där kunden står i fokus. Är du insatt i telekomföretagens terminologi är det ett stort plus. Du är van att arbeta supporterande och ha en tät dialog med kunder. Utöver detta är du en datavan person som enkelt sätter dig in i nya system och tekniker.
Personliga egenskaper: Du har en utpräglad känsla för att hjälpa till och bistå med dina kunskaper för att lösa problem. I ditt arbetssätt är du villig att arbeta, du har ett öppet sätt och är inte rädd för att ta för dig av arbetsuppgifter. Du har kundens behov framför ögonen och agerar affärsmässigt och målfokuserat. För att trivas på företaget tror vi att du har ett brinnande tekniskt intresse och ett stort engagemang för att följa utvecklingen inom IT och teknik. Här råder en stark laganda där man hjälper varandra och en förutsättning för att du ska passa in är givetvis att du har lätt för att samarbeta och att du verkligen trivs med det.
Vi behandlar ansökningar löpande. Frågor besvaras av Eva på telefon 08 - 501 018 17.
Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Publiceringsdatum
2010-10-19

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 355556
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
BrainPeople AB

Adress
BrainPeople AB
Industrigatan 4a
11246 Stockholm

Jobbnummer
757459

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BrainPeople AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BrainPeople AB: