Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2021-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia" (publicerad 2024-09-06) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge,
Malung-Sälen,
Gävle,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi servicestjärnor till vårt kontor i XX där du kommer att representera vår kund Telia inom området "Beställa & leverera".
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.
Snabbfakta
Roll:
Kundtjänstmedarbetare
Stad:
Borlänge
Omfattning:
75%-100%
Publiceringsdatum2021-10-25ErsättningEnligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Startdatum:
2021-11-22
Övrig informationTillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen ha kontakt med Telias kunder. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
Du kommer primärt att arbeta med ärenden kopplade till nybeställningar, förändringar och leverans av Telias produkter och tjänster. Det kan handla om att till exempel beställa ett nytt mobilabonnemang, förändra hastigheten på kundens fasta bredband eller hjälpa kunden hitta en bra helhetslösning med sina tjänster hos Telia. Du kommer också hjälpa kunderna administrera sina abonnemang, det kan handla om tilläggstjänster på ett mobilabonnemang, få hjälp med sina TV-koder, eller svara på allmänna frågor om kontantkort.
Generella krav
• Har fyllt 18 år
•
•
• Har en godkänd gymnasieutbildning
•
•
• Kan tala svenska och engelska flytande
•
•
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning med goda resultat samt arbete med SaveDesk/Antichurn. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.
Din personliga profil
Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Rollen passar dig som är tävlingsinriktad och har ett stort resultatfokus där du arbetar strukturerat och uthålligt gentemot högt satta mål. Dessutom har du en förmåga att ta initiativ inom och utanför egna ansvarsområden i syfte att få saker att ske. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer samtidigt som du hanterar problem självständigt och effektivt.
Hos oss erbjuds du
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Så ansöker duÄr du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare
Johanna.davidsson.drakou@releasy.seChristina.boge@releasy.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 6067500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.