Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Bilprovning
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2022-07-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Bilprovning" (publicerad 2022-09-01) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås,
Ulricehamn,
Vårgårda,
Tranemo,
Herrljunga eller i
hela Sverige Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje?
Då har vi jobbet för dig!
Releasy söker fler engagerade kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Bilprovningen.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas och lyckas!
Våra förmåner
• Frukost
• Frukt
• Massage under arbetstid
• Rabatterat pris hos Fitness 24/7
• Rabatterat pris hos frisör och barberare
• Rabatterat lunchhäfte hos Astern
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Terminalglasögon
• Privat vård via vår företagshälsovård Feelgood
• Möjlighet att klättra i vår karriärtrappa med ytterligare förmåner
• Mängder med utvecklingsmöjligheter!
Snabbfakta
Roll: Kundtjänstmedarbetare
Stad: Borås
Omfattning: Heltid 100%
Lön: Enligt kollektivavtal.
Arbetstider: Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Startdatum: 2022-09-09
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Bilprovningen strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen och uppmuntrar proaktiva medarbetare. Det är därför positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla deras tjänster. Om du är proaktiv finns det möjlighet att arbeta med backoffice-uppgifter. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!
Generella krav
• Har fyllt 18 år
• Har en godkänd gymnasieutbildning
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Ansök via vår hemsida:
https://karriar.releasy.se/Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Adam Gyllin på
adam.gyllin@releasy.sePubliceringsdatum2022-07-26Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet.
Se gärna på vår film för att få en liten inblick i hur vi har det!
https://youtu.be/igsxhXDrYxIVaraktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 6842615
Observera att sista ansökningsdag har passerat.