Kundtjänstmedarbetare hos iDeal Of Sweden
iDeal Of Sweden / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iDeal Of Sweden i Norrköping,
Stockholm eller i
hela Sverige iDeal Of Sweden är ett snabbt växande mode och livsstilsvarumärke med funktionella och fashionabla tillbehör för mobila enheter.
Alla våra produkter är egen design och utveckling vilket lagt grunden till vår framgång. Vi blev även utsedda till finalist av mobil som årets designexport i Sverige. Vi har under de senaste två åren byggt upp ett starkt varumärke inom branschen och utvecklar nu vår verksamhet i bla. USA, Japan och övriga Europa. Vi är ett ungt företag som växer snabbt vilket ställer höga krav på dig samt stort eget ansvar.
Vi söker nu en kundtjänst medarbetare med goda kunskaper i engelska. I rollen ingår kundtjänst mot såväl svenska som internationella kunder. Tjänsten innebär mycket ansvar då du kommer att axla en stor portion av det administrativa arbetet på kontoret. I ditt ansvarsområde service mot våra egna e-handelskunder & marketplaces.
Du som söker bör vara energisk, serviceinriktad, ansvarstagande, strukturerad, och flexibel. Du är en stresstålig person som klarar av när det är riktigt mycket att göra i perioder. Du har en lagspelaranda samtidigt som du levererar i ditt självständiga arbete, behåller en professionell inställning och följer instruktioner och rutiner noggrant. I övrigt krävs mycket goda datorkunskaper.
Du kommer att utgå från våra nyrenoverade lokaler på bästa adress I Norrköping.
Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i ett företag som växer snabbt och där personalsammanhållningen är mycket god. För rätt person finns goda möjligheter till inflytande över arbetssätt och utveckling av arbetsuppgifterna.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila till
career@idealofsweden.comAnnars söker du tjänsten via
http://idealofsweden.rekry.se/Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt men senast 10/10 då urval och intervjuer sker löpande.
Rollbeskrivning
• Kundtjänst mot våra e-handelskunder B2C
• Övriga administrativa uppgifter
Vi ser att du har:
• Minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket god datorvana.
• God organisationsförmåga.
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-09-22ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan görs via
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagiDeal Of Sweden
AdressiDeal Of Sweden
Drottninggatan 4
60224 Norrköping
KontorsadressDrottninggatan 4
Norrköping
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3064716
Observera att sista ansökningsdag har passerat.