Kundtjänstmedarbetare
Sellhelp AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sellhelp AB i Stockholm,
Upplands Väsby,
Sigtuna eller i
hela Sverige Customer Happiness Hero - kvicktänkt kundtalang
Sellpy har växt i snabb takt under året som gått. Nya lokaler, förbättrade arbetssätt, en större arbetsstyrka och fler nöjda kunder är bara några av de anledningar till att vi älskar att gå till jobbet! En framgångsrik kultur och ett välmående företag skapas av våra medarbetare men främst av nöjda och återkommande kunder. För att kunna våra kunder personlig toppservice, snabb återkoppling och kreativa lösningar behöver vi förstärkning till vårt team inom Customer Care - vi behöver dig som vill bli en Customer Happiness Hero. Vi söker nu personer till såväl DELTID som HELTID.
Vad är en Customer Happiness hero?
Som en del av vårt team inom Customer Hapiness har du möjlighet att i stor utsträckning påverka Sellpys utveckling framåt. Du är en värdefull källa för det vi kan göra ännu bättre och du kan bidra till att fler personer berättar och talar gott om Sellpy till sina vänner, grannar och kollegor och vill återvända som nöjda kunder igen.
Ärendena kan variera otroligt mycket och rollen innefattar såväl administrativt arbete, operativ hantering av artiklar i våra processer samt möten med kunder. Vi hanterar kundärenden per mail, telefon, Facebook, övriga sociala medier samt face-to-face och vi vill alltid vara snabba, professionella samt visa stor kunnighet i vårt bemötande. Vissa processer kräver mycket tankekraft och kreativitet medan andra processer är mer standardiserade och snabba, men likväl viktiga.
Här på Sellpy är vi ca 30 personer som arbetar hel- och deltid på vårt kontor och lager i Frihamnen. Du jobbar du alltid med ett flertalet andra personer och ditt dagliga arbete präglas av god stämning, högt tempo och rundpingis. Tempot är högt och vi söker medarbetare som älskar att tävla och lära sig snabbt. När du jobbar hos oss kan du räkna med att rutiner, processer och arbetssätt snabbt kan komma att förändras från en vecka till en annan. Vi tycker själva att det är otroligt kul för det tyder på att vi växer och att våra kunder gillar oss.
Är du en Customer Happiness Hero?
Vi ha några tankar kring vilken typ av person som kommer att passa i denna roll. För kunder kommer du ibland vara den enda person som förknippas med Sellpy och vi vill att du ska känna en stor stolthet i att jobba här som ansiktet utåt. För att trivas i rollen tycker om att variera dina arbetsuppgifter och lägga upp din dag baserat på en viss prio-ordning. Du behöver vara bra på att ta egna beslut och göra överväganden som du tror kommer att gynna kunderna och Sellpy allra bäst. Du är flink i fingrarna, kvicktänkt och har en god förmåga att slutföra påbörjade arbetsuppgifter. Vidare är det av stor vikt att du följer upp ditt arbete strukturerat och har god ordning bland dina ärenden.
Vilken erfarenhet söker vi för denna roll?
Vi tror inte att du måste ha en lång arbetslivserfarenhet för att ta dig an denna roll. Det som krävs är ett stort mått av personlig mognad och förmåga att bemöta kunder professionellt Vi tror att det är en stor fördel om du har arbetat i något kundfokuserat yrke förut; med kundtjänst, i butik eller i restaurang eller helt enkelt är en född stjärna. Du får en kick av att jobba med förbättringar, hitta nya lösningar och överträffa dig själv.. Har du idrottat eller på andra sätt gillar att tävla har du kommit rätt! Vi har mycket att göra och ibland måste det gå riktigt fort, men det går fort när vi har roligt.
Vill du bli en del Sellpy?
Vad roligt! Vi skulle gärna vilja veta mer om dig och varför du passar för rollen!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
Vi söker personer till vårt Customer Happiness Tean till såväl deltid som heltid.
Publiceringsdatum2016-01-07ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSkicka din ansökan till:
jobb@sellpy.se och märk din ansökan med ?Customer Happiness Hero?
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@sellpy.seFöretagSellhelp AB
AdressSellhelp AB
Upplandsgatan 11 Lgh 1102
11123 Stockholm
KontorsadressFrihamnsgatan 56
Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2605994
Observera att sista ansökningsdag har passerat.