Kundtjänsten i Göteborg på TeliaSonera söker vikarier!
TeliaSonera Broadband Sweden / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Sweden i Göteborg,
Kalmar,
Stockholm,
Sundsvall eller i
hela Sverige Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
• **** Det ledande telekommunikationsföretaget i Norden och Baltikum *****
TeliaSonera är det ledande telekommunikationsföretaget i Norden och Baltikum.
Vi erbjuder pålitliga, innovativa och användarvänliga tjänster för överföring och paketering av ljud, bild, data, information, transaktioner och underhållning.
Vi ser enkelhet och service som viktiga verktyg för att skapa långsiktig, hållbar tillväxt och värde för våra kunder och aktieägare.
Du som tycker om att informera, sälja och ge råd till Telias privat- och företagskunder. Att driva ett excellent kundmöte, vara effektiv och affärsmässig i dina kundkontakter allt ifrån att få
nya kunder till att lojalisera Telias befintliga kunder och ständigt vara i kontakt med kunden via telefon och webb. Det är dig vi söker!
Vi har behov av ett större antal vikarier under perioden 3 december - 15 januari 2008. Med eventuell chans till vidare vikariat
TeliaSoneras Kundtjänst strävar efter att säkra kundmötet med ambitionen att lösa kundens ärende i första kontakten i enlighet med vår vision och värderingar. Vi är viktiga
varumärkesbyggare för hela företaget. Vi satsar för att bli Sveriges Bästa Kundtjänst!
Kundtjänstens cirka 1000 medarbetare har varje år cirka 9 miljoner personliga kundmöten.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Du ska aktivt sälja Telias produkter och tjänster till privatkunder, lyssna av kundens behov, beskriva produkt/tjänst och pris, argumentera fördelar och nå avslut.
Du besvarar inkommande trafik via telefon och mail.
Vi arbetar med merförsäljning på inkommande samtal och vi har utpekade säljmål på individ. Du etablerar goda kundkontakter och hanterar lättare reklamationer. Du tar självständigt ansvar för
dina egna mål och din egen utveckling. Individuell återkoppling i samråd med närmaste chef tillämpas kontinuerligt.
Vem är du?
Du är engagerad och driver mot uppsatta mål samt har ett stort intresse av att tala med kunder.
Du är sälj-och resultatinriktad och uppfattar köpsignaler.
Du är flexibel och kan uttrycka dig i tal och skrift och har en god social förmåga att samverka i team och ta eget ansvar.
Din kompetens och erfarenhet
Du har 3-års gymnasiekompetens/går 3:e året på gymnasiet eller motsvarande kompetens
God förmåga att uttrycka dig i svenska och engelska. Kan du ytterligare språk är det meriterande
Säljutbildning/säljerfarenhet är meriterande
God datorvana
Arbetstider
Vi tillämpar kundstyrd schemaläggning i vår Kundtjänst alla dagar i veckan.
Placeringsort
Göteborg
Intresserad?
Om du vill veta mer om arbetsuppgifterna är du varmt välkommen att kontakta Ingalill Dahlbom på tfn 031-3413724
Urvalet sker löpande så skicka din ansökan snarast dock senast den 15 november
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2007-11-06Anställningstyp/arbetstiderjulvikariat
Ersättningenligtt avtal
Så ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
https://ts.easycruit.com/vacancy/application/127319/27207?channel=amv&iso=seSista ansökningsdag 2007-12-06
FöretagTeliaSonera Broadband Sweden
10663 Stockholm
Jobbnummer 46477
Observera att sista ansökningsdag har passerat.