Kundtjänstchef till Linas Matkasse
Proffice Sverige AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Kundtjänstchef
Vill du vara med i utvecklingen i en av Sveriges mest expansiva branscher?
Som kundtjänstchef på Linas Matkasse kommer du att arbeta i en miljö med högt tempo där det gäller att ha många bollar i luften samtidigt. Du har en nyckelroll när det gäller att skapa en positiv och engagerad laganda i teamet. Vidare bidrar du till att gruppen levererar service på högsta nivå och når uppsatta mål för kvalitet och effektivitet. Detta innebär ett ansvar för att effektivisera och tekniskt utveckla kundtjänsten för snabbare ärendehantering inklusive ansvar för kvalitet. Vi mäter kundtjänstens bemötande i NPS, vilket också är en del av vad du som kundtjänstchef kommer att mätas på. Du har en viktig roll mellan de olika avdelningarna för att få hela informationsflödet att fungera så bra som möjligt.
Publiceringsdatum2015-11-20Dina arbetsuppgifterStrukturera och sätta upp tydliga mål och löpande utvärdera och motivera teamet.
Upprätthålla och förbättra servicenivåerna i kundtjänst.
Personalansvar för kundtjänstmedarbetarna.
Löpande arbeta med analys av ärendeflödet samt arbeta proaktivt för att höja kvalitet och kundnöjdhet.
Samordning av samarbete med övriga avdelningar.
Utveckla arbetet inom merförsäljning på kundtjänst.
Personliga samtal med konstruktiv feedback och utveckling till medarbetarna.
Uppdragsgivare: Linas Matkasse
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid
Sista dag att ansöka är 1 december 2015
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Rekryteringskonsult, Anna Olsson, 073- 522 00 60,
anna.olsson@proffice.seKvalifikationerVi söker dig med ett par års erfarenhet av kundtjänst från ett företag med utpräglad säljkultur, kanske från en entreprenörsföretag. Vidare har du erfarenhet och förmåga att leda och entusiasmera andra människor att nå sina mål. Det är meriterande om du har erfarenhet av budgetarbete. Du har god datavana och mycket god kommunikationsförmåga i svenska i både tal och skrift.
Som person är du positiv, öppen, lyhörd och har ett serviceinriktat arbetssätt. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett stort driv, är nyfiken och har god självinsikt. Du vill vidareutvecklas i ditt personliga ledarskap och har en stark teamkänsla.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och engagemang samt att du har en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Organisations-/företagsbeskrivning:
Linas Matkasse är ett växande företag i en växande bransch. Med Linas Matkasse får du noga utvalda råvaror och recept levererat hem till dörren. Vi har en fantastisk produkt, ett starkt varumärke, nöjda kunder och konkurrenskraftiga priser. Att arbeta på Linas Matkasse innebär frihet under ansvar och sedan starten 2008 har vi vuxit i snabb takt. Något vi tänker fortsätta att göra.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-01
Ange följande referens när du ansöker: 200812194
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Olsson
anna.olsson@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 2538584
Observera att sista ansökningsdag har passerat.