Kundtjänstchef rekryteras till Phonak i Solna

Experis Sverige Huvudkontor / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Stockholm, Solna, Huddinge, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Phonak AB ingår i den nordiska organisationen, och är en del av den världsomspännande Schweiziske Sonova koncernensom är representerat i mer än 90 länder och med fler än 10.000 dedikerade medarbetare. Phonak är specialiserat på design, utveckling, produktion och distribution av teknologiskt avancerade hörselsystem . Phonak AB är en försäljningsorganisation med teknisk support och produktkompetens. Det svenska bolaget grundades 1992, i Solna finns 30 anställda. I samarbete med Experis söker Phonak en Customer Service Manager till deras ljusa och trivsamma lokaler i Solna Business park. Läs gärna mer på www.phonak.se .

Customer Service Manager hos Phonak
Som Customer Service Manager kommer du att ha personalansvar för 6 medarbetare och din roll går ut på att coacha, motivera och skapa sammanhållning bland dina medarbetare. Vidare kommer du att kontinuerligt arbeta med kvalitetsarbete, kreditprocesser samt medverka vid anbud och upphandlingar tillsammans med säljkåren. Du kommer att fokusera på dina medarbetare och arbeta med att ständigt förbättra rutiner och på att öka effektiviteten för att minska kostnaderna. Som Customer Service Manager kommer du att ha mycket kontakter med Holland och England i syfte att säkerställa att kunderna får rätt produkter i rätt tid och till rätt kostnad.
Du ingår i företagets svenska ledningsgrupp och rapporterar till Nordic Customer Director.

Vem är du?
För att vara framgångsrik i din roll så tror vi att du har erfarenhet från en liknande roll med personalansvar. Du är väl insatt i kundservicearbete och vill arbeta operativt nära dina medarbetare. Du har god erfarenhet av affärssystem (kan du SAP så är det mycket meriterande) och du har lätt för att se flöden i processerna. Engelska är företagets koncernspråk vilket du därmed måste behärska i ditt dagliga arbete.
Som person har du förmågan att kunna kommunicera, lyssna och visa empati samtidigt som du kan motivera, bekräfta och inspirerar dina medarbetare. Du har en positiv attityd och tycker om att se människor växa. Du tar dig an dina arbetsuppgifter med engagemang och entusiasm och har ett positivt förhållningssätt och ser möjligheter och lösningar.

Publiceringsdatum
2016-01-18

Kontaktperson för detta jobb
Du söker ovan nämnda tjänst via länken nedan. För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lotta Holme på 08-4523328.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lotta Holme 08-452 3328

Företag
Experis Sverige Huvudkontor

Adress
Experis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2622253

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige Huvudkontor: