Kundtjänst och lager till en snabbt växande e-handel
Nordic Teknik House AB / Kundservicejobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordic Teknik House AB i Botkyrka,
Stockholm eller i
hela Sverige Syftet med rollen är att ansvara för att ge våra kunder en hög service genom hantera och skriva ut samtliga inkommande beställningar, såsom plock och paketering av de produkter som ska skickas till kund, hantering av inkommande gods och sortering av utgående gods. Rollen är central och avgörande för hur många beställningar vi lyckas packa och skicka. Då tempot kan stundtals öka under vissa perioder för att nå dagens mål så krävs det stort fokus och att man har lätt att hantera stress. Det innebär att ta hand om och förstå hela kedjan från inkommande beställningar och ta emot returer, skapa ny order, sortera produkter från öppetköp till lagerplats mm. Administrativt arbete genom kontakt med kunder om order status per mail eller telefon.
Vi söker en driven och lojal person, Vi söker dig som vill jobba med E-handel. Som person är du organiserad med god data- och systemvana och vi värderar högt att du är snabblärd och tycker att det är motiverande att arbeta i högt tempo. Du bör även vara noggrann och serviceinriktad .
Kunskaper inom mobiltelefoner och tekniskt intresse är meriterande.
Publiceringsdatum2019-10-15Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-14
AdressNordic Teknik House AB
Fittjavägen 23
14553 Norsborg
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänst och lager".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Nordic Teknik House AB (org.nr 559118-7488),
https://teknikhouse.se Fittjavägen 23 (
visa karta)
145 53 NORSBORG
Ansökan E-post:
jobb@teknikhouse.se Jobbnummer 4860608
Observera att sista ansökningsdag har passerat.