Kundtjänst / kundservice / service / finans till Folkefinans
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2019-01-21FöretagetFolkefinans AS är ett norsk kredit- och finansbolag under tillsyn av Norska Finansinspektionen. Folkefinans erbjuder finansiella tjänster till privatpersoner genom enkla, flexibla lån och digitaliserade processer. Lån erbjuds till konkurrenskraftiga villkor och som ett komplement till traditionella banker. Kontinuerliga förbättringar av existerande produkter och implementering av nya innovativa produkter har gjort Folkefinans till en av de största aktörerna inom mindre krediter till privatpersoner.
Företaget finns i Sverige och Norge och har idag 22 medarbetare. Majoriteten av dessa sitter i nya och fräscha lokaler i centrala Stockholm och på kundtjänst arbetar totalt 10 personer. Som medarbetare hos Folkefinans erbjuds du en roll i en platt organisation där medarbetarna uppmuntras att dela med sig av sina idéer och även hålla nära kontakt med andra avdelningar.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare arbetar du med administration och kundtjänst mot den svenska marknaden. Du hanterar kunders förfrågningar om lån och hjälper dem i deras olika ärenden. Arbetsuppgifterna består till stor del av låneansökningar, administration och annat backofficearbete. Du arbetar även med ärendehantering i form av kundkontakt via telefon och mail. Backofficearbetet kan innebära att hantera polisrapporter, betalningsplaceringar och skuldsaneringar. Vissa veckor innebär arbetet en högre arbetsbelastning där det är extra viktigt att samarbetet med kollegor fungerar väl för att alla ärenden ska bli klara i tid.
I rollen uppmuntras du att bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Generellt innebär rollen ett tätt samarbete med dina andra kollegor på kundtjänstavdelningen.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Telefonvana och erfarenhet av att arbeta med telefonen som främsta verktyg
• Svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana
• Meriterande med erfarenhet av kundtjänst, administration eller försäljning
• Meriterande med kunskaper i Officepaketet
Du har nära kontakt med övriga medarbetare och avdelningar på företaget och därför tror vi att du är en person som tycker om att kommunicera och ta kontakt med andra. Vi tror att du motiveras av utmanande kunddialoger och har en naturlig fallenhet för service. Du arbetar gärna administrativt och känner dig trygg i att emellanåt hantera en hög arbetsbelastning. Vidare tror vi att du är en person som ser förändringar som något positivt och roligt då du är med och bidrar till dessa.
Övrig information:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Folkefinans har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Folkefinans en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Skrapan - Götgatan, Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, Stockholm, service, heltid, kundsupport, finans
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4568400
Observera att sista ansökningsdag har passerat.