Kundsupport till eftermarknad
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Karlebo Gjuteriteknik AB är ett företag med tradition, erfarenhet och nytänkande som varit leverantör till svensk gjuteriindustri i mer än 80 år. Företaget erbjuder ett brett program av produkter och tjänster. Tyngdpunkten ligger i teknikhandel till gjuterisektorn, men även övrig verkstadsindustri och stålverk tillhör kundkretsen. Karlebo introducerar och säljer avancerade produktionssystem, svarar för installation och service samt säljer förnödenheter och komponenter över hela Norden, Ryssland och de baltiska länderna. Koncernen har totalt 16 anställda varav 11 arbetar inom Karlebo. På kontoret i Sollentuna arbetar i dag 5 personer.
Vi söker nu för rekrytering till vår kund Karlebo Gjuteriteknik AB en medarbetare för kundsupport till eftermarknad.
Tjänsten
Tjänsten som kundsupport innebär att du arbetar med eftermarknad i ett team med tre personer. Tjänsten är på heltid med placering på kontoret i Sollentuna.
Publiceringsdatum2011-01-10Dina arbetsuppgifterI rollen som kundsupport arbetar du med hela kedjan och har följande arbetsuppgifter:
• Orderhandläggning
• Offerthantering
• Leveransbevakning och uppföljning
• Garanti-, retur- och reklamationshantering
För att passa i rollen som kundsupport ser vi att du har följande bakgrund:
• Minst gymnasieutbildning
• Erfarenhet av arbete med eftermarknad, gärna från teknisk bransch
• Mycket goda kunskaper i tyska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kunskaper i affärssystemet Pyramid och ett tekniskt kunnande är meriterande
Vår kund önskar en person med hög servicegrad gentemot kunder och leverantörer. Du är social och trivs att samarbeta både internt och externt i en prestigelös miljö. Andra egnskaper som värdesätts är att du är självständig, noggrann, har god prioriteringsförmåga och känsla för kvalitet.
Tveka inte att skicka in din ansökan omgående!
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Arbetstider och omfattningHeltid, 37,5 timmar/vecka. Flextid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKlara Eidhagen (Rekryterare), 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 817041
Observera att sista ansökningsdag har passerat.