Kundservicemedarbetare till Zalando hos Xzakt Gävle, start 10/10

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2022-10-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Zalando hos Xzakt Gävle, start 10/10" (publicerad 2022-10-11) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Xzakt Kundrelation i Gävle söker stjärnor att ta sig an rollen som mästare i fantastisk kundservice tillsammans med Zalando! Är du den vi söker?

Zalando är en av världens största modeföretag med ursprung i Berlin med fokus på livsstilsprodukter och modekläder på nätet. Företaget grundades 2008 och har idag över 150,000 olika produkter från flera olika varumärken.

I rollen kommer du hantera och hjälpa Zalandos kunder i Sverige via antingen telefon, mail eller chatt kring deras frågor som kan beröra allt innan, under och efter köp.

För att lyckas i denna roll behöver du,

• Vara väldigt trygg i det svenska och engelska språket i både tal och skrift, dvs även god skriftlig kommunikation. Även din engelska behöver vara på en god nivå då flera kunder föredrar engelskt tal och eller skrift samt det faktum att Zalando är ett globalt bolag gör att många moment samt system är på engelska.

• Vara stresstålig. Ibland händer det mycket och många kunder behöver vår hjälp samtidigt. Genom att kunna behålla lugnet trots många bollar i luften kan vi ge bra service trots mycket som sker.

• Lösningsorienterad och flexibel. Nya utmaningar uppstår alltid och ingen dag är den andra lik och våra kunders förväntan och upplevelser ställer alltid nya och svåra krav som vi måste lösa.

Anställningsgraden är heltid på ca. 40 timmar per vecka. Utöver grundlön tillkommer OB och bonusmöjligheter.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-10-10

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xzakt Kundrelation AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com

Jobbnummer
7061067

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: