Kundservicemedarbetare till Telias support i Luleå!
Manpower / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Just nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till vår kundservice.
Your next challenge?
Vi heter Peter Widman och Elisabeth Fincken och tillsammans med mina kollegor söker vi fler medarbetare till vår supportavdelning. Vi som jobbar inom kundservice är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia för kunderna!
Varje dag möter vi kunder som behöver hjälp med att komma igång eller har stött på problem med sina produkter och tjänster från oss. Vi är en hjälpande hand och guidar kunderna till installation och felsökning av bredband, telefoni och digital TV samt arbetar med merförsäljning för att säkerställa att varje kund har rätt utbud och vet sina möjligheter med Telia.
För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller vår dialogstratergi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur våra nät och tjänster är uppbyggda. Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som kundservicemedarbetare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your next manager and team
Du kommer tillhöra ett team på cirka 15 personer som tillsammans med dina kollegor på orten jobbar mot tydliga mål inom kundnöjdhet, försäljning och effektivitet. Du rapporterar till och får stöd i din utveckling av din Teamledare. Varje team har även en Kompetenscoach som stöttar och utvecklar dig i din roll på jobbet.
Vi har båda jobbat många år på Telia och brinner för att jobba med duktiga medarbetare som tar ansvar för varje kund vi möter. Förutom att genom ett närvarande ledarskap jobba för att bygga vår resa mot New Gen Telco så är jag, Peter en småbarnspappa som älskar flugfiske och idrott. Elisabeth brinner för att resa på semestern, och då mer än gärna till sydliga Spanien.
Tillsammans jobbar vi alla mot uppsatta mål som bidrar till att skapa nöjda och lojala kunder.
You
Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån kunden och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad på kundens villkor. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning samt att varje medarbetare inom Telia är kundbesatt.
Vi har tjänster med både fast anställning och visstidsanställning om 6 månader med start i juni 2017. Omfattningen är heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.
How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves.
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs.
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing.
Why?
We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to bring the world even closer - on the customers terms. That 's the next chapter in our story, what 's yours?
Contact
I den här rekryteringen samarbetar vi med Manpower för att hitta rätt kandidater att anställa i vår kundservice. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Ida Bengtsson på 031-61 72 90 eller
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-05-16ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-13
Ange följande referens när du ansöker: 22951
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Bengtsson
ida.bengtsson@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
97232
97232 2580
KontorsadressStorgatan 30
Jobbnummer 3502934
Observera att sista ansökningsdag har passerat.