Kundservicemedarbetare till Tele2
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-07-11FöretagetTele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatörer och erbjuder alltid deras kunder vad de behöver till ett lägre pris. De har 15 miljoner kunder i 10 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 är noterat på NASDAQ OMX sedan 1996. Under 2012 omsatte bolaget 31 miljarder kronor och presenterade ett rörelseresultat (EBITDA) på 6 miljarder kronor. Tele2 behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra Tele2s Service Desk mot företagskunder. Din roll är att ta emot ärenden via telefon, mail samt ärendehanteringssystem och lösa diverse olika problem kring Tele2s företagskunder. Kunderna består främst av stora företag, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Du kommer att arbeta med frågor kring kundernas tjänster, enklare tekniska problem, fakturafrågor, abonnemangsärenden samt felanmälan. I ditt dagliga jobb kommer du att stöta på olika affärs- och administrationssystem.
Möjligheter
Tele2 erbjuder sina anställda en spännande och nytänkande organisation med oändliga möjligheter. För den som presterar, kommer det finnas möjligheter att utvecklas och nå nya höjder i karriären. Din anställning kommer att starta med en grundläggande utbildning som möjliggör att du i framtiden kan klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens.
KvalifikationerVi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Du är stresstålig och noggrann i ditt arbete och drivs av problemlösning. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är den 15 september då utbildningen börjar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1937623
Observera att sista ansökningsdag har passerat.