Kundservicemedarbetare till SL kundtjänst
Solna / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Solna i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Malmö eller i
hela Sverige Vi söker kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett mångsidigt uppdrag, för en av våra uppdragsgivare; SL Kundtjänst, belägen på Kungsholmen, i Stockholm.
SL Kundtjänst och SL Center är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare som har som huvuduppgift att – för en utveckling av SL-trafiken – enkelt, samordnat och med hög kompetens ge information till och hantera synpunkter från resenärer i Stockholms Län samt säkerställa att resenären i SL trafiken har korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.
Publiceringsdatum2010-04-01Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare svarar Du på de flesta frågor från kund som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd från måndag till och med söndag mellan 06.30 - 22.30. Nattarbetstiden är mellan 20.45 – 07.30.
Vi söker dig som har:
• Gymnasieutbildning
• Mycket goda kunskaper i svenska språket, muntligt och skriftligt
• Goda kunskaper i engelska språket, muntligt och skriftligt
• Erfarenhet av kundservice/försäljning
• Datorvana
De kvalifikationer vi efterfrågar finns hos en strukturerad person med tålamod och effektivitet. Din förmåga att arbeta i team, samtidigt som Du förväntas ha ett stort mått av självständighet visar på Din flexibilitet. Du lär dig snabbt, Du vet vad god kundservice innebär och Du arbetar ständigt mot utveckling för både Dig själv och våra kunder. En röst som passar för telefon och att Du är bekant med Microsoft Office är också krav vi ställer på Dig.
Vi erbjuder:
• Ett spännande och omväxlande arbete
• God kamratanda
• Ett expansivt företag fullt av möjligheter
Anställningstyp/arbetstider:
• Tjänsterna innebär Heltid/Deltid, vid behov, över sommaren med eventuell möjlighet till förlängning
• Lön enligt avtal
• Tillträde snarast möjligt.
Skicka snarast Din ansökan och CV till:
petra.wennmalm@goexcellent.com . Sista ansökningsdag är den 15 april 2010 intervjuer sker löpande.
Om Du vill ha mer information kring tjänsten är Du välkommen att ringa;
Petra Wennmalm (Rekryterare) 070-2680404
GoExcellent AB grundades år 2000 (under namnet Excellent AB) och har sedan dess etablerat sig som ett av Nordens tre ledande callcenterföretag. Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 95 miljoner euro i omsättning, verksamhet på 13 orter och 3 000 medarbetare är man en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter tillhör man de största privata arbetsgivarna. Bland kunderna finns Canal Digital, DNA, Fortum, Gigantti, PlusTV och Telia. Huvudkontoret finns i Solna utanför Stockholm och man har callcenters i bland annat Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors, med ca 200-300 arbetsplatser vardera. Läs mer på
www.goexcellent.comArbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-04-15
Rekryteringen kommer att genomföras löpande
Ange följande referens när du ansöker: SL kundtjänst
Ansökan kan skickas till e-postadress:
Petra.wennmalm@goexcellent.comKontaktPetra Wennmalm, Rekryterare, 08-50104000,
Petra.Wennmalm@goexcellent.comFöretagSolna
AdressSolna
Gustav III Boulevard 42
16972 Solna
KontorsadressGustav III Boulevard 42
Solna
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50104000
Jobbnummer 620654
Observera att sista ansökningsdag har passerat.