Kundservicemedarbetare till ledande läkemedelsdistributör i söde

Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-04

Om tjänsten
Vi söker dig som vill arbeta i en verksamhet med korta ledtider, och som har förmåga att fatta snabba och träffsäkra beslut på ärenden av ekonomiskt signifikanta värden.
Hos vår kund får du möjlighet att arbeta i ett stabilt, meningsfyllt och spännande företag. Du får vara med och bidra till att svensk läkemedelsförsörjning fungerar som det ska, och som är så viktigt för oss alla!

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå utav:
Kundkontakter
Orderregistrering
Åtgärda och rapportera kundärenden
Debitera/kreditera kund
Vid förfrågan, synpunkt eller klagomål från kund fatta beslut om lämplig åtgärd
Vid tveksamheter vidarebefordra till berörd enhet eller till berörda externa kontakter
Registering av nyöppnade apotek
Framöver kan även ekonomi, försäljning av tjänster och produkter ingå.

Profil
För att passa in på denna tjänst, är du stresstålig, serviceminded och bra på att bygga långsiktiga relationer. Du arbetar bra i grupp, har lätt för att hantera människor och du förstår vad god service gentemot kund innebär.

Krav är att du har:
Minst gymnasiekompetens eller liknande kompetens genom erfarenhet
Kan svenska i både tal och skrift
Goda datorkunskaper, främst i office paketet
Erfarenhet av kundservicearbete

Vana i affärssystemet One World är meriterande men iget krav.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3105
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Katja Löfström katja.lofstrom@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2707690

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: