Kundservicemedarbetare till Aller media
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Aller mediaär Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Aller media har levererat avkoppling, underhållning och inspiration till miljoner läsare sedan 1894 och utvecklar ständigt nya sätt att underhålla sina läsare. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media.
Som kundservicemedarbetare förAller mediabesvarar du inkommande samtal och mail som rör bland annatfakturor, prenumerationer och beställningar. I arbetet ingår även viss merförsäljning.Du blir en del av ett härligt team som hjälper varandra samtidigt som ni har roligt på jobbet! Öppettider för Aller medias kundservice är måndag - fredag, 8-18 och du har schemalagd arbetstid.
Om Releasy
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.
Vi söker dig som:
• Har ett stort intresse för kundkontakt och service.
• Har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad.
• Är flexibel och noggrann.
• Har lätt för att skapa förtroende och relationer.
• Tycker försäljning är roligt!
Publiceringsdatum2018-10-29KvalifikationerDu har minst gymnasiekompetens eller motsvarande. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem.
Meriterande:
• Erfarenhet inom kundservice/kundtjänst.
• Utbildning inom service management eller liknande.
• Erfarenhet av och/eller utbildning inom försäljning.
Vi erbjuder dig:
• Ett spännande och utvecklande arbete.
• En härlig och spännande miljö med fantastiska kollegor.
• Möjlighet att utvecklas tillsammans med oss.
• Kundtjänst- och produktspecifik utbildning.
ErsättningFast lön enligt kollektivavtal samt provision.
Tjänstgöringsgrad
75 - 100 %.
Utbildningsstart 12 november
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på
jennifer.tjernlund@releasy.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Tjernlund
jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 4427510
Observera att sista ansökningsdag har passerat.