Kundservicemedarbetare till Allente!

Teleperformance Nordic AB / Kundservicejobb / Göteborg
2023-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Allente!" (publicerad 2023-07-06) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker nu kundservicemedarbetare till vår kund Allente med startdatum 31 juli.

Vi erbjuder dig:

• Många interna utvecklingsmöjligheter

• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar

• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor

• Goda förmåner: friskvårdsbidrag, rabatterat pris på gym i samma byggnad som Teleperformance samt Edenredkortet som gör att ca var tredje lunch blir gratis! - Läs mer här (https://www.edenred.se/lunchforman/)

• Lön enligt kollektivavtal med stor möjlighet till bonus

Vi söker dig som:

För att trivas i rollen är du en person som motiveras av uppsatta mål och av att få till ett riktigt bra sälj. Vidare är du serviceminded, professionell, stresstålig och noggrann. Du har förståelse för, och kan anpassa dig efter kundens behov, samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar, och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.

• Är serviceorienterad, ansvarstagande, målinriktad och gillar problemlösning

• Är minst 18 år

• Är flytande i svenska och bekväm med norska

Publiceringsdatum
2023-06-27

Om tjänsten
I tjänsten supporterar du norska kunder över telefon med felsökningar och support samt informerar om tilläggstjänster. Norska kunder är vana vid att prata med svensktalande inom kundtjänst så du behöver inte vara flytande i norska utan det räcker med att du känner sig bekväm med att hantera samtal med norsktalande kunder. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

Kundsupport via inkommande telefonsamtal, mail och chattar där du analyserar problem av teknisk karaktär, prenumeration och faktura på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundens fall av både enkel och komplicerad karaktär

Merförsäljning - där du gör en behovsanalys och informerar kunder om pågående kampanjer i varje konversation

Du kommer att arbeta med uppsatta mål där du bland annat bedöms utifrån samtalstid, kundnöjdhet och försäljningsmål

Startdatum 31 juli

Du blir anställd direkt av Teleperformance och arbetar på vårt kontor vid Backaplan. Tjänsterna är på heltid och inleds med 6 månader provanställning innan övergång till en tillsvidaretjänst.

För att trivas på Teleperformance

Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat, har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.

I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och fullständiga gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Observera att vi rekryterar löpande.

Vid eventuella frågor, vänligen kontakta:
Hanna Gustafsson, hanna.gustafsson@teleperformance.com

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Teleperformance Nordic AB (org.nr 556325-8838), http://www.teleperformance.com

Arbetsplats
Teleperformance Nordic

Kontakt
Hanna Gustafsson
hanna.gustafsson@teleperformance.com

Jobbnummer
7917648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teleperformance Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teleperformance Nordic AB: