Kundservicemedarbetare Phonera,en del av Com Hem

Phonera Företag AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2014-09-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare Phonera,en del av Com Hem" (publicerad 2015-02-27) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Phonera Företag AB i Malmö, Göteborg, Linköping, Stockholm eller i hela Sverige

Phonera befinner sig nu i ett mycket spännande läge där bolaget, tillsammans med nya ägaren Com Hem, skall bli ledande inom kommunikationslösningar mot företag på den svenska marknaden.

Phonera är en av entreprenörskap präglad organisation inom tele- och bredbandsmarknaden. Med starkt fokus på försäljning ska vi fortsätta växa och förstärker därför vår kundservice som ska ta hand om våra kunder. Låter det intressant? Då hoppas vi att du vill växa med oss i en spännande och framåtskridande bransch.

Goda kundrelationer är viktigt för oss på Phonera. Vår kundservice drivs av en genuin vilja att lyssna, hjälpa till och följa upp. Vi söker nu en engagerad och driven kundservicemedarbetare med teknisk bakgrund och kunskap till vårt team på huvudkontoret i Malmö.

Publiceringsdatum
2014-09-30

Dina arbetsuppgifter
Phoneras kundservice besvarar alla inkommande frågor och ärenden från våra kunder. Detta innebär ett brett arbetsfält där du främst kommer att jobba med teknisk support men också generell rådgivning, merförsäljning, avtals- och fakturafrågor samt felanmälningar. Kundkontakten sker i första hand via telefon och mail och du arbetar i flera olika affärssystem.

Phonera är nu i en spännande utvecklingsfas där vårt fokus tydligt flyttas från traditionell fast telefoni till mer avancerade tjänster såsom IP-telefoni, mobiltelefoni, växellösningar och bredband. Det ställer nya krav på den tekniska kompetensen i vår support. Med din tidigare erfarenhet och kunskap kommer du på ett naturligt sätt vara med och driva denna utveckling.

Krav på erfarenhet och person:
Vi ser gärna att du har erfarenhet från telekombranschen. Du förstår vikten av bra kundrelationer och kan förmedla besked till våra kunder på ett professionellt sätt. Du är affärsmässig, sporras av ansvar och trivs som lagspelare i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt.

Du har teknisk kompetens inom områdena IP telefoni, mobiltelefoni och bredband eller liknande tjänster. Erfarenhet och utbildning inom dessa områden är ett krav.

På Phonera är tempot och engagemanget mycket högt och därför är det viktigt att du har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.

Vi erbjuder dig bland annat:
• En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner.
• Fina möjligheter till utveckling inom företaget.
• Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att förstärka gruppen med din kompetens.

Tjänsten är en heltidstjänst och urval sker löpande, så kom in med din ansökan omgående.

Lönen består av en fast lön + provision för merförsäljning. Har du några frågor är du välkommen att ringa Camilla Moberg, Kundservicechef på telefon 070-182 00 80.

Välkommen med din ansökan till: jobb@phonera.se , märk ansökan; Kundservice.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Märk ansökan; Kundservice.
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@phonera.se

Kontakt
Camilla Moberg, Kundservicechef 0406221000 (Växel) 0701820080 camilla.moberg@phonera.se

Företag
PHONERA FÖRETAG AB

Adress
PHONERA FÖRETAG AB
SÖDERGATAN 14
21134 MALMÖ

Kontorsadress
SÖDERGATAN 14
MALMÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-6221000

Jobbnummer
2014291

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Phonera Företag AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Phonera Företag AB: