Kundservicemedarbetare På Heltid Till Neopost
Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Neoposts räkning en kundservicemedarbetare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kundservicemedarbetare till vår kund Neopost som är en ledande global leverantör av lösningar för posthantering, digital kommunikation samt förpacknings- och fraktlösningar. Företaget levererar innovativa lösningar inom både fysisk och digital kommunikation. Kontoret är beläget i Solna och där arbetar cirka 50 medarbetare. Du kommer att arbeta i ett team på tre personer och eran främsta uppgift är att leverera service i toppklass till alla kunder. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. På sikt är målet att du ska bli anställd direkt av kunden om det känns rätt för båda parter.
Publiceringsdatum2018-04-20Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
Ta emot inkommande samtal
Besvara alla inkommande mail
Orderläggning av exempelvis nya bläckpatroner
Göra felanmälningar och avanmälningar
Enklare teknisk support
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet av kundservice och administration
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
Som person är du social, serviceinriktad och energifull. Du är positiv, strukturerad och självgående. Vidare är du initiativtagande och har mycket god simultankapacitet.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4097019
Observera att sista ansökningsdag har passerat.