Kundservicemedarbetare med personalansvar till Macsupport, Stock
Säljpoolen i Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Säljpoolen i Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige * Hantering av order via webshopen
• Hantering av produktsortimentet på webshopen
• Besvara både telefonslinga samt inkommande mail
• Bemanna ut- och inlämning av serviceärenden på HK
• Prishantering och helpdesk för avtalskunder
Förutom löpande arbetsuppgifter på kundservice kommer du även att leda och schemalägga arbetet för att kunden ska erhålla bästa möjliga service. Du kommer att ha en överseende roll över de uppgifter som tilldelats gruppen för att säkerhetsställa att uppgifterna utförs.
Detta är de uppgifter kundservice gör idag, men kundservicegruppen är under utveckling och arbetsuppgifterna kan komma att utökas med tiden.
Du jobbar för att få en positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt mellan kollegor och goda relationer till kunderna.
Vi söker dig som är i början av din karriär och vill ta ditt nästa steg i arbetslivet. Rollen innebär en hel del ansvar där du får leda ett team på 3-4 personer.
Kundservice är ofta första kontakten med kunderna i ett ärende och därför mycket viktigt att man blir väl bemött och rätt hanterad. Som ansvarig för kundservice har du alltid kunden i fokus. Med en affärsmässig approach jobbar du utifrån kundens behov och önskemål, samtidigt som du alltid arbetar för att skapa värde för företaget.
Vi erbjuder dig
En tjänst i en rolig och modern bransch där du får arbeta med de senaste produkterna inom telefoni, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta tillsammans med prestigelösa och positiva kollegor som gör det roligt att gå till jobbet. För rätt person finns det stor utvecklingspotential i bolaget.iva kollegor som gör det roligt att gå till jobbet. För rätt person finns det stor utvecklingspotential i bolaget.
Publiceringsdatum2018-01-31Profil• Vi söker dig som är positiv och lösningsorienterad, som har ett stort engagemang i det du gör och ett trevligt sätt.
• Vi ser gärna att du har jobbat med någon typ av kundkontakt och är redo att ta nästa steg.
• Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att leda och coacha en mindre grupp av medarbetare.
• Du har en förmåga att både kunna inspirera och coacha andra.
• Du är effektiv, noggrann och kan strukturera och organisera ditt arbete, är en lagspelare och duktig på att uttrycka dig i tal och skrift.
• Du trivs med ett högt arbetstempo och är stresstålig.
MacSupport AB är en av Sveriges ledande partner till Apple i Sverige med drygt 130 anställda. Vi har B2B verksamhet på 10 orter i Sverige från Luleå i Norr till Malmö i söder. Mac Support AB är Sveriges största återförsäljare av lösningar med fokus på bland annat mediebranschen, utbildningsinstitutioner och personlig användning. Vi är Apple Premium Partner och Apple Solution Expert Education. Vi är också auktoriserade som Apple Service Provider.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnette Bergman
FöretagSäljpoolen i Sverige AB
AdressSäljpoolen i Sverige AB
Lövholmsvägen 9
11743 Stockholm
KontorsadressLövholmsvägen 9
Jobbnummer 3934992
Observera att sista ansökningsdag har passerat.