Kundservicemedarbetare med ett brinnande intresse för kaffe
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm,
Solna,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi söker för vår uppdragsgivare Nespressos räkning kundservicemedarbetare till vår verksamhet vid Solna i Stockholm.
Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för en kunds hela livscykel. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.
Nespresso är en av världens ledande kaffeleverantörer av portionerad kaffe med mycket hög kvalite. Huvudkontoret ligger i Schweiz och har ca 4500 anställda runt om i världen på 50 olika ställen med 190 egna ägda butiker. Nespresso har sin nordiska kundtjänst i Stockholm, inhouse, och Webhelp är deras outsourcingpartner.
Med högsta fokus på kvalitet så kommer vi att ta hand om inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office. Nespresso har ett gediget koncept att tillvarata såväl nya som gamla kunder där vi genom utgående samtal kommer att kontakta dem och ge service. Vi ringer även ut till befintliga kunder med fokus på service och försäljning. Utöver att arbeta med Nespresso som kund förekommer även arbete för HBO Nordic.
Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.
Vi söker dig som har:
* Gymnasiekompetens
* God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
* Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
* Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
* Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande
* Kunskaper i norska och finska är meriterande
Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.
Webhelps Värdeord
Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Om Webhelp Nordic
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.
Om jobbet
Region
Stockholm i Stockholms län
Arbetstid / Varaktighet Vi erbjuder anställning på deltid samt 75%, med möjlighet till heltid. Startdatum för tjänsten är 2017-11-06 Arbetstiderna varierar mellan 7:00-22:00, vardagar och helger.
Lön / Förmåner
Lönesättning sker enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Arbete sker under dagtid, kvällar eller helger Vi erbjuder en anställning på 50-75 % med möjlighet till 100%
Publiceringsdatum2017-10-19ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Larsson
Martin.Larsson@nordic.webhelp.com +46703516046
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 3757860
Observera att sista ansökningsdag har passerat.