Kundservicemedarbetare med ett brinnande intresse för kaffe
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2011-08-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare med ett brinnande intresse för kaffe" (publicerad 2012-03-13) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Kalmar,
Göteborg,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group grundades år 2000 (under namnet Excellent AB) och har sedan dess etablerat sig som ett av Nordens tre ledande callcenterföretag. Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 900 miljoner kronor i omsättning, verksamhet på 13 orter och 3000 medarbetare på lönelistan är man en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter tillhör man de största privata arbetsgivarna. Bland kunderna finns Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har callcenters i bland annat Stockholm, Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och på sex orter i Finland inklusive Helsingfors, med ca 200-300 arbetsplatser vardera.
Vi söker för vår uppdragsgivare Nespressos räkning svensk-, norsk- och dansktalande kundservicemedarbetare till vår verksamhet vid Lindhagensplan
Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för en kunds hela livscykel. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.
Nespresso är en av världens ledande kaffeleverantörer av portionerad kaffe med mycket hög kvalite. Huvudkontoret ligger i Schweiz och har ca 4500 anställda runt om i världen på 50 olika ställen med 190 egna ägda butiker. Nespresso har sin nordiska kundtjänst i Stockholm, inhouse, och nu kommer Goexcellent vara deras outsourcingpartner.
Med högsta fokus på kvalitet så kommer vi att ta hand om inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office.Nespresso har ett gediget koncept att tillvarata såväl nya som gamla kunder där vi genom utgående samtal kommer att kontakta dem och ge service.
Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov. Arbetstiderna varierar mellan 8:00-21:00, vardagar och helger.
Publiceringsdatum2011-08-10KvalifikationerDu har:
• Gymnasiekompetens
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i norska och/eller danska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.
Arbetstider och omfattningTillsättning enligt överenskommelse, dock löpande under augusti-september. Tjänsternas omfattning är på heltid, deltid samt som extraarbete.
ErsättningLön enligt kollektivavtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSofia Jonsson, 0850104000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm
Jobbnummer 998843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.