Kundservicemedarbetare med administrativt fokus på Medtech i Sto

Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om bolaget:

Arthrex har förbättrat kirurgisk teknik och metoder inom ortopedi och traumatologi sedan 1981. Vi står för innovation och kvalitet inom artroskopi, endoskopi, idrottsmedicin och ortopedi. Arthrex är ett oberoende, privatägt företag med huvudkontor i Naples, FL, USA, med för närvarande över 4 000 anställda i 20 dotterbolag över hela världen.

Publiceringsdatum
2019-10-28

Dina arbetsuppgifter
Arthrex söker nu en ny medarbetare för ett vikariat initialt på 18 månader till en av de viktigaste funktionerna internt, kundsupport. Du kommer att tillhöra ett team på 4 personer som idag stöttar kunder i ett antal olika frågor. Du jobbar mot sjukhus och andra vårdinstanser, ditt arbete är otroligt viktigt och du har möjlighet att påverka. Är du en prestigelös, service och administrativ expert är detta rätt jobb för dig.

Arbetsuppgifter som du kommer att sitta med:

• Orderhantering
• Kundsupport via telefon och mail
• Säljstöd via telefon och mail
• Fakturering
• Hantering av kundreturer/låneutrustning till kund
• Hantering av reparationer & reklamationer
• Vissa inköp till kontoret

Vem är du?

Vi tror att du är en person som brinner för mötet med människor och för service till andra. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder över mail och telefon så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktigt. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsoritenterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på, du sätter dig inte och inväntar en lösning utan försöker arbeta framåt.

Att ha erfarenhet från service samt telefonvana ser vi som självklart, däremot behöver det inte vara en liknande roll som denna. Administrativt arbete och hantering av ordar är meriterande för denna tjänst. Givetvis även erfarenhet från Medtech. Då du kommunicerar mycket med kontoret i Tyskland är det viktigt att du känner dig trygg med engelska.

Erbjudande:

Arthrex erbjuder ett härligt team med högt engagemang och samarbete. Fina lokaler i Hammarby sjöstad och inte minst en arbetsplats som gör något viktigt för samhället. Tjänsten är på heltid, 8-17, och med start omgående. Du kommer initialt att få möjlighet att bli anställd av oss på Hero, vi är kollektivanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.

För frågor om tjänsten kontakta Alisha Baig på, alisha.baig@hero.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Jobbnummer
4888770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: