Kundservicemedarbetare i uppdrag mot Telia.

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt! På Releasy är vi dedikerade till att erbjuda enastående kundservice, och vi letar efter engagerade och serviceinriktade individer som vill bli en del av vårt kundtjänstteam.

Snabbfakta om tjänsten

Roll: Kundtjänstmedarbetare
Arbetsort: Linköping
Omfattning: 75-100% kan du välja själv.
Lön: Enligt kollektivavtal + provision
Startdatum: Jan/Feb. Anställningen startar med en utbildning på 30 dagar, måndag-fredag kl: 08:00-16:45.
Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning mån-fre mellan kl: 8:00-19:15 och Lördagar 9:00-17:15 arbetstiderna kan komma att ändras.
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

• Du kommer vara du ansiktet utåt för Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
• Arbeta med privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.
• Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
• Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med.
• Säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.

Anställningen börjar med en en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Publiceringsdatum
2023-12-21

Profil
• Har fyllt 18 år
• Har en gymnasieexamen
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller ett stort intresse av att arbeta med människor
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och främja kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.

Vi erbjuder dig

Trygg anställning: Kollektivavtal, Tjänstepension
Trivsam arbetsmiljö: Hög teamkänsla, Personalaktiviteter, Mat- och dryckesförmåner
Välmående och proaktiv friskvård: Friskvårdsbidrag, Rabatter på gymmedlemskap, Digital frisk- och sjukvårdstjänst
Utvecklande karriär: Karriärtrappa, Feedback och coachning

Ansökan och urvalsprocess

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: jennifer.pettersson@releasy.se

• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.

• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
8347979

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: