Kundservicemedarbetare - Frontoffice NetOnNet kundtjänst
NetOnNet AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås,
Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping,
Varberg eller i
hela Sverige Vi söker kundservicemedarbetare till vår kundservice i Borås, Viared.
Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? NetOnNets kundserviceavdelning är placerad på huvudkontoret i Borås.
Avdelningen består i dagsläget av ca 45 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla.
Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen ?vad kan jag hjälpa dig med?? ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.
Profil
Du ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen samt ett brinnande intresse dagen teknik och utveckling är meriterande.
Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.
PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande.
Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.
Arbetsuppgifter
Hantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
• Telefonförsäljning (ingående försäljning)
• Leveransfrågor
• Service- och reklamationsärenden
• Produktrådgivning
• Andra förekommande administrativa uppgifter
Tjänst/Arbetstid
Tjänsten är en fast anställning på heltid. Arbetstiden är förlagd dagtid (mån-fre) efter schema men det kan bli aktuellt med kvälls- och helgarbete. Placering är på NetOnNets huvudkontor i Borås, Viared.
Låter detta som en tjänst för dig så kan vi erbjuda ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag.
Publiceringsdatum2017-02-28Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jennifer Ala-Katara på
jennifer.a.k@netonnet.comVänligen sänd in din ansökan med tillhörande CV senast den 31 mars 2017 via länken nedan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Ala-Katara
jennifer.a.k@netonnet.com 033-488400
FöretagNetOnNet AB
AdressNetOnNet AB
Företagsgatan 69
50464 Borås
KontorsadressFöretagsgatan 69
Jobbnummer 3345982
Observera att sista ansökningsdag har passerat.