Kundservicechef till större bolag

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-27

Företaget
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicechef ansvarar du för den operativa driften av kundservicen vilket innefattar såväl skapande av struktur och rutiner som framtagande av KPI:er. Du förväntas leda gruppen på ett målinriktat sätt och kommunicera med dem löpande. Ditt intresse för att skapa ett kundbemötande i världsklass är stort och du föregår dagligen med gott exempel för gruppen. I det dagliga arbetet tar du beslut kring ärenden, coachar och motiverar teamet samt prioriterar arbetet. Vidare säkerställer du att servicenivåerna håller den standard som företaget eftersträvar gentemot sina kunder.

Givet att du blir en del av ett förändringsarbete, så tror vi att du motiveras av att förändra och att växa då du arbetar fram fungerande rutiner och arbetssätt längs med vägens gång. Det är viktigt att du är resultatfokuserad och trivs med en varierad och bred roll för att säkerställa de övergripande målen. Du har en drivkraft i att få dina medarbetare att utvecklas genom din energi och förmåga att inspirera andra.


Kvalifikationer
• Minst 5 års arbetslivserfarenhet som Kundservicechef, gärna inom ett större bolag och i en roll där du varit med i implementering av ett nytt ärendehanteringssystem
• Flytande i tal och skrift på engelska och svenska
• Erfarenhet av fackliga förhandlingar är meriterande

Vi tror att du har ett starkt driv, ett affärstänk samt att du förstår processens helhet då du alltid sätter kunden i första hand. Du motiveras av att leda och stötta ditt team för att nå era uppsatta mål och förstår vad som krävs för att bygga en framgångsrik kundservice utifrån affärens behov. Du är en trygg i din roll som ledare där du både kan ta tuffa beslut samtidigt som du värnar om teamets vidareutveckling. Oväntade saker uppstår dagligen och det faller sig därför naturligt för dig att vara flexibel och snabbt prioritera om när oväntade saker uppstår. Slutligen så tror vi att du aldrig blir nöjd, då saker och ting alltid kan bli lite bättre, och det är ett resultat på din vilja att ständigt utveckla dig själv och företaget.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundtjänst, kund, service, teamledare, teamleader, kundtjänstmedarbetare, personalansvar, personal, ledare, stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5121953

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: