Kundservice- & orderadministratör till marknadsledande bolag
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Solna
2017-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice- & orderadministratör till marknadsledande bolag" (publicerad 2017-09-22) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Är du en orädd person som gillar fart och fläkt ? Drivs du av att hjälpa och serva kunder och samtidigt få möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö på ett marknadsledande företag? Då är detta en roll för dig!
Företaget
Vår kund är ett välkänt företag som arbetar med hushållsprodukter och vitvaror. Företaget har funnits i över 50 år och finns i stora delar av Världen. På den skandinaviska marknaden är de marknadsledande och du finner deras produkter i samtliga vitvarubutiker. I Sverige är de totalt 350 medarbetare och ca 280 personer arbetar på huvudkontoret i Solna. Då företaget är i ständig tillväxt söker de nu en ny kundservice- och orderadministratör till kontoret i Solna.
Tjänsten
I rollen som kundservice- och orderadministratör ingår du i ett team på ca 16 personer. Du har kontakt med många stora beställare där ärendena är av varierande storlek. Du supportar och hjälper dem med ordrar, frågor kring pris, leveranstider och uppföljning samt reklamationer. De ärenden som du hjälper beställarna med kan ta olika lång tid då du följer upp och är med under hela processen gång. Roller ställer därför krav på att du gillar att arbeta administrativt. Det kan även förekomma en del fakturering och kreditering. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Placera Personal. De vill gärna ha en person på plats så snart som möjligt t.om årsskiftet med god möjlighet till förlängning.
Publiceringsdatum2017-02-21KvalifikationerFör denna roll söker vi dig som har följande bakgrund
• Du har tidigare erfarenhet av kundservice
• Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Du har god administrativ förmåga
• Meriterande om du har erfarenhet av SAP.
Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och har skinn på näsan. Du innehar en god kommunikativ förmåga och trivs när det finns mycket att göra. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, 40h/v Start: Omgående t.om 2017-12-31 Konsultuppdrag via Placera Personal
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Torbacke 08-586 22720
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3332923
Observera att sista ansökningsdag har passerat.