Kundservice / kundsupport till Skanova Nätcenter
Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
2017-04-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice / kundsupport till Skanova Nätcenter" (publicerad 2018-05-09) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-04-11FöretagetSkanova, som är en del av Telia Company, äger och driver Sveriges största öppna nät. Deras högkvalitativa fiber- och kopparnät täcker hela Sverige, har en mycket hög driftsäkerhet och är tillgängligt för alla teleoperatörer. Med nätet som bas kan deras kunder erbjuda förstklassiga produkter inom bredband, mobiltelefoni och kabel-tv till företag och privatpersoner.
Skanova befinner nu sig i en transformationsresa där de skapar framtidens nät genom att gå från koppar till fiber och de satsar 15 miljarder på att bygga ut den fasta och mobila infrastrukturen i Sverige. De har en viktig roll i den digitalisering som sker av Sverige, där deras satsningar på utbyggnad av ett rikstäckande öppet fibernät är en central del i att upprätthålla Sveriges internationella tätposition inom ICT-området.
Denna tjänst är ett uppdrag på heltid där du initialt blir anställd av Bravura i 6 månader. Därefter är tanken att du går över som anställd hos Skanova. Du sitter i Skanovas moderna lokaler i Dockan i centrala Malmö.
Dina arbetsuppgifterI din roll tar du emot anmälningar gällande skador på driftsatta nät. I samtalen samlar du in all information du behöver för att kunna skicka vidare ärendet till entreprenörer och tekniker som tar vid därefter. Kunder som ringer in är privatpersoner, markägare och entreprenörer. Ditt viktigaste fokus i din tjänst är att skapa en förstklassig kundupplevelse. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor i teamet som idag består av 10 personer i Malmö och 3 i Örebro.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från kundservice- via telefon eller i personliga möten
• God datakunskap och datavana
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Erfarenhet och kunskap om koppar- och fibernät ses som mycket meriterande
Vi söker dig som har ett genuint intresse för att prata med och hjälpa kunder. Du har förmåga att skapa ett stort förtroende i kontakt med andra och uttrycker dig pedagogiskt, lättförståeligt och givetvis på ett serviceinriktat sätt. Du ingår i ett sammansvetsat team med en trevlig kultur där ni arbetar tätt tillsammans. Därmed är det viktigt att du har lätt för att samarbeta. Vi tror att du har en god fallenhet för att bygga relationer till andra, såväl till dina kollegor som med kunder.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundservice, kundsupport, service, support, nät, fiber, koppar, telekom, drift, Malmö, Skanova, Telia, heltid, tillsvidare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Dott
tove.dott@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3433018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.