Kundservice / 1st Line Support
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-03-10Om tjänstenI den här rollen får du initialt en konsultanställning hos Bravura och det är uttalat att Connect har för avsikt att erbjuda dig en anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Connect en bra möjlighet att lära känna varandra samt att utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetConnect är återförsäljare inom IT-drift, telefoni, dokument- och mötesteknologi. Deras kunder finns i små-och medelstora företag samt offentliga verksamheter. Connect erbjuder ett brett utbud av tjänster inom digitalisering, rådgivning, infrastruktur och drift samt inom säkerhet. I över 20 år har Connect levererat varor och tjänster inom IT-sektorn och hjälper kunder genom sitt breda utbud av såväl IT-konsulttjänster som service för skrivare. Här får du vara en del av ett företag som ständigt utvecklas.
Dina arbetsuppgifterSom 1st line, kundsupport på Connect är du första kontakten för kunder där du tar emot inkommande samtal och mejl från våra företagskunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och rör bland annat frågor kring avtal, fakturafrågor, beställningar och andra kund relaterade frågor. Du ansvarar för att kundernas frågor blir besvarade och arbetar i nära samarbete med dina kollegor på olika avdelningar, för att säkerställa att kundernas ärende blir lösta. Därtill arbetar du även med interna parter i företaget och du har en central funktion inom organisationen där du koordinerar samt strukturerar ärenden mellan olika avdelningar och kontor i Sverige.
Du blir en del av ett litet, dedikerat team som ingår i Connects affärsstöd. Här erbjuds du en gedigen introduktion vid start i form av ett onboardingprogram med introduktion till Connects verksamhet, utbildning och möjlighet att tidigt bygga ett nätverk internt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av kundkontakt
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God dator- och systemvana
• Meriterande med kunskaper i Visma Business och Autotask
Vi tror att du som söker är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande med en positiv energi. Du har ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är medveten om upplevelsen och gör det lilla extra för att värna om god kundnöjdhet. För att trivas i rollen ser vi att du har vana av att utföra arbetet självständigt, har en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du ser möjligheter i förändringar och motiveras av att få dela med dig av dina idéer samt driver av egen kraft och tillsammans med teamet projekten framåt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, 1st line, support, administratör, administration, order, ordersupport, orderhantering, Visma Business, Autotask, telefon, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Malin Skoglund
malin.skoglund@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6423954
Observera att sista ansökningsdag har passerat.