Kundrådgivare med ekonomisk och administrativ erfarenhet sökes!
Magna AB / Administratörsjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-01-13Dina arbetsuppgifterÄr du kundorienterad samtidigt som du är analytisk och har erfarenhet av ekonomi? Då är detta ett jobb för dig!
För vår kunds räknig söker vi nu en kundrådgivare/ekonomiassistent. Du kommer att ingå i kundserviceteamet på 10 personer. Tjänsten är varierad och innefattar både administration, ekonomi samt kundkommunikation. Vidare kommer du att hantera fakturering samt jobba med utredning inom kundreskontra. Tyngdpunkten i tjänsten är administrativt arbete men det ingår även kommunikation med kunder skriftligen samt i form av såväl inkommande som utgående samtal.
Plats: Vallentuna.
Arbetstider: 07.30-16.30.
Omfattning: Heltid. Provanställning om 6 månader.
Anställningsform: Till en början blir du anställd av Magna med mål att bli rekryterad av kunden.
Kundföretaget
Kunden är verksam inom energi och driver affärer inom elförsäljning, eldistribution samt elentreprenad. Med snart hundra års erfarenhet har bolaget energikompetensen och lösningarna som möter elkundens behov både idag och i framtiden.
ProfilVi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har tidigare erfarenhet av kundkommunikationt samt ekonomi, främst inom fakturering och kundreskontra. Vidare ser vi gärna att du har datorvana med grundläggande kunskaper i Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Som person är du analytisk och strukturerad. Du gillar att prioritera för att på bästa sätt kunna effektivisera arbetsuppgifterna. Du är nyfiken, engagerad och ansvarsfull. Vidare trivs du med att samarbeta i grupp och komma med förslag på lösningar.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt
sandra.erdos@magna.se Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 7245
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Erdös
sandra.erdos@magna.se 08-501 685 18
FöretagMagna AB
AdressMagna AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Jobbnummer 3261546
Observera att sista ansökningsdag har passerat.