Kundrådgivare inom försäkringar till Volvia
Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-06-27FöretagetVolvia och Renault Försäkring ingår i Nordens ledande försäkringsbolag If Skadeförsäkring och syftar till att hjälpa bilägare med deras försäkringsval. Volvia är stolta över att leverera en hög service och att de kan ge kunden något utöver det vanliga tack vare deras kunskaper och intresse inom Volvos och Renaults produkter. Inom Volvias kundtjänst jobbar totalt cirka 60 personer och du ingår i ett team om 9 kollegor. Avdelningen genomsyras av ett klimat med högt i tak och korta beslutsvägar och de söker dig som vill komplettera teamet med dina bidrag i arbete och idéer.
Dina arbetsuppgifterSom kundrådgivare inom försäkringar på Volvia svarar du på samtal från privatkunder som ringer in med frågor angående deras bilägande. Frågor och samtal varierar från frågor kring faktura till förändring av försäkringsval och upprättande av nya kunder. Stort fokus på Volvia ligger i att skapa ett förtroende hos sina kunder genom att leverera rätt försäkringslösningar. Du ansvarar för att presentera en helhetslösning som passar varje unik kund och som tillgodoser deras behov. När du avslutar samtalet skall du känna en stolthet i att ha levererat ännu en god service till Volvias kunder.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Några års erfarenhet av service och arbeten med kundkontakt, gärna via telefon
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område eller om du talar ytterligare något språk
För att trivas i rollen motiveras du av att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du har en förmåga att skapa dig en helhetsbild och kan analysera information i förhållande till detta. Du är mån om att skapa ett gott resultat i ditt arbete och du är mån om att lämna ifrån dig arbetsuppgifter genomförda med kvalitet. Vidare gillar du att ta dig an frågor och problem och har en lösningsfokuserad inställning.
Övrig information:
Start: 5:e september
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundrådgivare, kundcenter, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundkontakt, service, servicecenter, rådgivare, försäkringsrådgivare, försäkringar, bilar, bilförsäkring, skadeförsäkring, Göteborg, Volvia, Renault Försäkring, If
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinn Schulz 08-40024050
linn.schulz@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2924396
Observera att sista ansökningsdag har passerat.