Kundrådgivare
E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] / Butikssäljarjobb / Norrköping
2017-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare" (publicerad 2017-12-06) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] i Norrköping,
Nyköping,
Malmö,
Sollefteå eller i
hela Sverige Till vår avdelning B2C/SME söker vi nu: Kundrådgivare
Vi har bestämt oss. Nu skapar vi en bättre morgondag. För våra kunder, för oss själva, för vår planet. På E.ON arbetar vi för fullt med att förnya Sverige. Senast 2025 lovar vi att allt vi producerar och erbjuder kommer från 100 % förnybar eller återvunnen energi. Vi gör det enkelt att leva hållbart.
E.ON Kundsupport Sverige AB erbjuder tjänster till flera koncernbolag gällande kundnära och transaktionsintensiva tjänster. Som kundrågivare arbetar du med våra viktiga kundmöten. Du hanterar inkommande och utgående telefoni i vår kundsupport. Arbetet involverar alltifrån fakturafrågor, avtalsrelaterade frågor, nykundsbearbetning och omteckning av avtal med befintliga kunder, reklamationsärenden och övriga administrativa registreringar. Då du ofta är kundernas första kontakt med E.ON är du en viktig del i arbetet med att bibehålla goda relationer med våra kunder.
E.ON har ett högt kundfokus som präglar hela vårt arbetssätt. Vi sätter kunden främst och utgår från varje enskild kund och presenterar den bästa lösningen. Vi strävar alltid efter att överträffa kundens förväntan. Därför är det viktigt att du som kundrådgivare brinner för att jobba med service och har både förmågan och viljan att leverera det där lilla extra.
Du har med fördel ett tekniskt kunnande, erfarenhet eller intresse för digitala lösningar och god datavana. Vi ser gärna att du har några års eftergymnasialt arbete.
Du bör vara driven och gilla att jobba mot uppsatta mål. Försäljning och merförsäljning är något du tycker är både inspirerande och motiverande. Din kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift bör vara mycket god. Du bidrar till arbetsglädje och resultat genom en positiv attityd.
Arbetsdagarna kan ligga med start- och sluttider mellan kl 07:15 - 18:30. Kvälls- och helgarbete kan förekomma.
För oss är det viktigt att dina personliga egenskaper stämmer överens med E.ONs värderingar så att du känner dig som en naturlig del i av vår verksamhet:
"Vi sätter kunden i centrum, vi samarbetar, vi är innovativa och arbetar med ständiga förbättringar, vi når framgång tillsammans och vi agerar ansvarsfullt med ett öppet sinne."'
E.ON erbjuder dig en tjänst där vi ser långsiktigt på våra medarbetare och välkomnar egna initiativ. Placering för tjänsten är i Sollefteå eller Norrköping. Välkommen med din ansökan!
För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chefer:
Björn Tingelöf (Sollefteå), +46 70 5930133 eller Carina Wibner-Tegneståhl (Norrköping), +46 73 0499055
För fackliga frågor, vänligen kontakta:
Victoria Hedberg, Unionen, +46 706 363596
Anders Berghman, Akademikerna, +46 706 535822
Michael Andersson, Ledarna, +46 705 250129
Varaktighet, arbetstid
Contract: regular. Fulltime Regular
Publiceringsdatum2017-09-08Ersättningmonthly
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-28
Ange följande referens när du ansöker: 82610
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTommy Vati
Rekrytering.support@eon.se +46 730344270
FöretagE.ON Kundsupport Sverige AB [SE]
AdressE.ON Kundsupport Sverige AB [SE]
Street t.b.d.
60238 Norrköping
KontorsadressAddressLine t.b.d.
Jobbnummer 3686205
Observera att sista ansökningsdag har passerat.