Kundorienterad administratör till Upplands Väsby
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2012-05-16Om företagetPå uppdrag av vår kund söker vi nu en medarbetare som vill arbeta med kundsupport och administration och har möjlighet att tillträda inom två veckor. Vår kund är ett mindre företag som har sin verksamhet inom teknik och har sitt kontor i ljusa, fina lokaler i Upplands Väsby, ca fem minuter från pendeltågsstationen.
Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära att ge service, svar och upplysningar såväl externt till företagets kunder och leverantörer, som internt till kollegorna. Supportdelen i tjänsten är kombinerad med en administrativ del och arbetet roterar mellan dessa två delar. Den administrativa delen innefattar främst arbete i kundens affärssystem samt leveransbevakning och andra logistikuppgifter.
ProfilVi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med kunder, leverantörer och säljare, gärna i en internationell miljö. Du trivs med ett omväxlande arbete och har intresse samt förmåga att ta ytterligare ett steg framåt i din utveckling. Vi tror att du har sinne för affärsmässiga lösningar. Du trivs att arbeta i ett team. Du har också tålamod och starkt driv och arbetar ihärdigt mot uppsatta mål.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att du ska lyckas i arbetet vill vi att du är självgående, ordningsam, flexibel och har ett stort engagemang. Kunden erbjuder utbildning och ordnade arbetsförhållanden i en kreativ och innovativ miljö. Som stöd finns en effektiv organisation med lång erfarenhet och hög kompetens.
Som medarbetare i ett internationellt företag krävs att du talar och läser både svenska och engelska obehindrat. Det är en merit med goda språkkunskaper i danska och finska. Vi förutsätter att du är datorvan, då kunden arbetar med Microsoft programvaror och deras affärssystem Navision. Vi ser gärna att du har fast bosättning i norra Stockholm.
Detta är en heltidstjänst och arbetet sker på kontorstider (kl 08.00-16.30, inklusive 45 min lunch). Du kommer att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå till och med augusti med chans till förlängning för rätt person.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 493
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabelle Lilja, 08-587 117 00
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1246193
Observera att sista ansökningsdag har passerat.