Kundcentermedarbetare till stort bostadsbolag!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Här finns möjligheten för dig som vill ha en kommunikativ roll med nära kundkontakt då vår kund i Vällingby utökar sitt kundcenterteam. Var med och påverka morgondagens Stockholm hos ett bolag som har blivit utsedd till en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work. Vi ser fram emot din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en kundcentermedarbetare med omgående start. Uppdraget innebär att ge det bästa kundmötet via telefonen, registrera ärenden och boka in hembesök för våra hyresgäster som kontaktar företaget. Du arbetar med telefonen som verktyg men hanterar även andra kundingångar som mejl. I uppdraget kan även viss receptionstjänst förekomma på något av deras distriktskontor.
Rollen är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden. Uppdraget kommer att vara på heltid till sista september med möjlighet för förlängning.
Du erbjuds
• Att bli en del av en organisation i ständig utveckling där det finns stort utrymme för kreativt tänkande där dina initiativ och idéer värdesätts
• Goda utvecklingsmöjligheter då det finns spännande ansvar att växa in i
• Goda möjligheter att på sikt bli överrekyterad direkt till kunden
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som kundcentermedarbetare kommer du hjälpa vår kund med att ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler. Du kommer själv ta reda på fakta kring ärendet med hjälp av systemstöd. Du kommer till exempel att:
• Hantera kundärenden och svara inkommande frågor från hyresgäster via telefon, mail och andra digitala kanaler
• Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
• Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av arbete med telefonen som främsta verktyg med relevanta kunskaper inom fastighet
• Har god vana av missnöjeshantering
• Har goda datakunskaper
• Är mycket bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande: Erfarenhet inom fiber/bredband och/eller fastighetsförvaltning
Som person är du kommunikativ och effektiv. Du bör tycka om att ta egna initiativ och är inte rädd för att föra ditt eget arbete framåt. Du är strukturerad och serviceinriktad i ditt arbetssätt och eftersom du kommer ha mycket kontakt med kunder är det viktigt att du trivs med sociala kontakter. Vidare är du nyfiken och vill ständigt lära dig nya saker för att höja din kompetens.
Övrig information
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, 38,25 tim/veckan
• Placering: Vällingby, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15090145".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7503764
Observera att sista ansökningsdag har passerat.