Kundansvarig-arabisktalande till nytt kontor i Malmö!
Nordica Assistans / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordica Assistans i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. I företaget finns idag ca 700 medarbetare runt om i landet - från Malmö i söder till Luleå i norr. Nordica Assistans är ett ungt och expansivt bolag med stora möjligheter till personlig utveckling.
ARABISKTALANDE KUNDANSVARIG TILL NYÖPPNAT KONTOR
Söker du en utmanande tjänst där du verkligen får chansen göra en insats i människors liv liksom värdesätter eget ansvar och självständigt arbete, är det här jobbet för dig. Hos oss får du en arbetsplats som präglas av familjär känsla, stort driv och kompetenta kollegor.
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en till kundansvarig till vårt nyöppnade kontor i Malmö. Här kommer du att jobba i en, till en början mindre grupp, men som snabbt växer! Målet är att bygga vidare kontoret och utöka med fler medarbetare på både kort och lång sikt. Här har du alltså chansen att vara med från början och ha en stor inverkan på kontorets framtid!
På huvudkontoret i Örebro finns stöd från över 20 kollegor - löneadministratörer, jurister, ekonomer, andra kundansvariga samt ledningsgrupp. Du kommer till ett prestigelöst företag med ett stort personligt engagemang i frågorna vi arbetar med, vilket är synsättet som binder oss samman.
Publiceringsdatum2018-09-07ArbetsuppgifterI din roll kommer du främst att ha ett helhetsansvar för befintliga kunder och assistentgrupper i området. Du kommer att ha mycket direktkontakt med brukare, anhöriga, assistenter och myndigheter, både via telefon men också tjänsteresor med övernattning. För att du ska ha rätt förutsättningar att komma in i arbetet och lyckas i din roll kommer du dels få en bra introduktion som vi ser kommer att vara förlagd på företagets huvudkontor i Örebro. Dessutom finns dina kollegor alltid tillgängliga för att diskutera och fråga om hjälp.
Tjänsten passar dig som tycker om att ta ansvar, vara spindeln i nätet och brinner för att skapa en god relation och assistans för våra kunder. Här har du chansen att komma in på en arbetsplats där du omgående kan göra en insats i människors liv och ansvara för ett väldigt viktigt arbete i ett större lag. Samtidigt kan du förvänta dig kollegor som alltid ställer upp och hjälper till om du kör fast.
VI SÖKER DIG SOM
För denna tjänst ser vi gärna att du tidigare haft erfarenhet av arbetsledning, kundansvar eller liknande. Branschkunskap är ett plus, men inget krav. Vi tror att du har god allmän datavana och har inga problem med att hantera olika administrativa system. Förutom svenska är det ett krav att du behärskar arabiska i tal utan hinder då en stor del av dina kunder kommer att vara arabisktalande. Du ska även tycka om att ha många bollar i luften och kunna strukturera ditt arbete med god planering. Vi ser mycket till dina personliga egenskaper.
INFORMATION OM NORDICA ASSISTANS
Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. I företaget finns idag över 700 medarbetare runt om i landet - från Malmö i Skåne till Luleå i Norrbotten. Nordica Assistans är ett ungt och expansivt bolag med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Tjänsten är på 100 % och beräknas påbörja enligt överenskommelse, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordica Assistans
AdressNordica Assistans
Drakenbergsgatan 1C
70219 Örebro
KontorsadressDrakenbergsgatan 1C
Jobbnummer 4334973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.