Kundansvarig till utvecklingsföretag
Framtiden AB, Stockholm / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Nu söker Framtiden dig som är serviceinriktad och vill jobba som kundansvarig hos vår kund.
Publiceringsdatum2010-01-21FöretagetKundföretaget är en internetleverantör som förser sina kunder med internet och andra IT-relaterade tjänster. De är ett litet, växande företag med tre heltidsanställda medarbetare samt VD. De kommer nu närmast satsa på att bygga upp säljverksamheten inom företaget och behöver förstärkning inom detta område.
Arbetsuppgifter och omfattning:
Dina arbetsuppgifterDu som kundansvarig erbjuds ett mycket stimulerande arbete där du kommer att sälja företagets tjänster till små och stora företag. I rollen som kundansvarig får du stort eget ansvar för dina kunder och kontakten med dem. Du bedriver ditt försäljningsarbete självständigt, både gällande kundmöten med nya potentiella kunder samt uppföljning med befintliga kunder. Det kommer ställas höga krav på aktivitetsnivå och resultat men finns samtidigt stor möjlighet för dig att vara med och påverka din arbetssituation och rollen som kundansvarig.
Företaget har ett samarbete med mötesbokare, vilket innebär att du som kundansvarig främst kommer att vara ute på kundmöten och sköta kontakten med befintliga kunder.
Omfattning:
Heltid med start omgående.
Skallkrav:
1. Du skall ha ett par års dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna mer kvalificerad försäljning med kundansvar.
2. Du skall ha körkort.
3. Du skall vara serviceinriktad i ditt arbete.
Meriterande:
1. Det är meriterande om du har kunskaper och/eller intresse för IT.
Dina personliga egenskaperSom kundansvarig är det viktigt att du är serviceinriktad i ditt arbetssätt och duktig på att hantera kundkontakt. Att leverera resultat och uppfylla kundernas förväntningar är självklart en viktig och stor del av arbetet. Eftersom din roll som kundansvarig ger dig stort eget ansvar för ditt eget arbete och dina kunder, så är det viktigt att du trivs med det och att du kan förvalta detta ansvar på ett bra sätt.
Arbetstider och anställningsform:
Vardagar, kontorstider.
Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag.
Kommun: Stockholms stad
Tillträde: Omgående
Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt eftersom urval och intervjuer sker löpande.
Ansökan senast: 2010-02-04
Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig?
Kontaktperson:Malin Lööf, personalansvarig.Tel. 0707-66 24 67
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-02-04
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPersonalansvarig: Malin Lööf, 0707-66 24 67
FöretagFramtiden AB, Stockholm
AdressFramtiden AB, Stockholm
S:t Eriksgatan 46 B
11234 Stockholm
Jobbnummer 571216
Observera att sista ansökningsdag har passerat.