Kundansvarig till Orange Omsorg AB
Ultra Assistent AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ultra Assistent AB i Göteborg Publiceringsdatum2017-01-02Om tjänstenUltraassistent söker en kundansvarig till kontoret i Göteborg. Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vi arbetar kontorstider med möjlighet till flextid. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi som sitter i Göteborg är ett glatt gäng och vi sitter i fina och ljusa lokaler i Lillabommen.
Dina arbetsuppgifterSom kundansvarig har du daglig kontakt med kunder och assistenter. Du ansvarar för tidrapportering, schemaläggning, rekrytering och fungerar som en länk mellan kund, assistent och arbetsledare. Du ser till att det dagliga arbetet fungerar hos kunden i samråd med arbetsledaren i gruppen. Vidare administrerar du ärenden i vårt tidrapporteringssystem Aiai, skickar in räkningar, kontaktar myndigheter och rapporterar till ekonomiavdelningen. Du arbetar med LSS, socialdokumentation och personalfrågor.
Tjänsten innefattar även en del kundbesök.
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenhet från assistansbranschen. Du har tidigare haft en administrativtjänst och trivs med att vara spindeln i nätet. Har du erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, socialdokumentation, LSS och personalfrågor är det meriterande. Som person är du positiv, driven och kommunikativ. Du kan planera och strukturerar dina arbetsdagar på egen hand men samtidigt samarbeta med dina kollegor. Stundvis kan det vara mycket att göra i rollen som kundansvarig, vilket är någonting du motiveras av. Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor. Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss!
• Erfarenhet av tidrapporteringssystemet Aiai är meriterande.
• Goda kunskaper i Officepaketet.
• Goda språkkunskaper i svenska pga kundkontakter
• Körkort är ett krav.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från assistansbranschen. Du har tidigare haft en administrativtjänst och trivs med att vara spindeln i nätet. Har du erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, socialdokumentation, LSS och personalfrågor är det meriterande. Som person är du positiv, driven och kommunikativ. Du kan planera och strukturerar dina arbetsdagar på egen hand men samtidigt samarbeta med dina kollegor. Stundvis kan det vara mycket att göra i rollen som kundansvarig, vilket är någonting du motiveras av. Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor. Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss!
Vi på Ultraassistent tillämpar individuell lönesättning. Vi som sitter i Göteborg är ett glatt gäng och vi sitter i fina och ljusa lokaler i Lillabommen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-01
FöretagUltra Assistent AB
AdressUltra Assistent AB
Hundraårsgatan 24
41510 Göteborg
KontorsadressRegus Lilla Bommen 6
Jobbnummer 3241277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.