Kundansvarig med chefs- och personalansvar inom personlig assistans i St...
Nordström Assistans AB / Chefsjobb / Danderyd
2023-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig med chefs- och personalansvar inom personlig assistans i St..." (publicerad 2023-10-19) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordström Assistans AB i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi vill bli fler hos oss på Nordström Assistans och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg.
I rollen har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina assistansuppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl.
I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till:
• Kvalitetsarbetet och dokumentation
• Ekonomi och budget
• Personalansvar och medarbetarprocesser för dina kunders assistenter
• Arbetsmiljöfrågor
Vi söker dig som:
• Trivs i sociala sammanhang och att skapa relationer
• Är serviceminded
• Är en pedagogisk kommunikatör
• Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga
• Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad
• Har vana av att jobba administrativt i olika system
• Har B-körkort
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss.
Mer om tjänsten:
Placeringen är vårt kontor i Danderyd, Stockholm.
Tjänsten är heltid och arbetstiden är måndag till fredag.
Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma. Det tillkommer även en del arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter.
Tillträde: november/december 2023, enligt överenskommelse.
Om frågor och mer om rekryteringen
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Regina Lindstedt, rekryterare inom Team Olivia Personlig assistans, per mail:
regina.lindstedt@teamolivia.sePersonlighetstester som komplement till din ansökan
Under rekryteringen genomförs personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Du får automatiskt länkar per mail när du skickat in din ansökan, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester.
Publiceringsdatum2023-10-12Om företagetVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från kontoren i Stockholm, Malmö, Jönköping, Västervik, Gällivare och på Gotland.
Inom Team Olivia är vi meningsfullt olika men vår kod och våra värdeord binder oss samman. Vi vill leva upp till, och leva efter att vara: Kvalitativa, Lyhörda, Stolta och Aktuella.
En del av Team Olivia
Nordström assistans ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med att 50-tal etablerade bolag under lokala varumärken med drygt 200 verksamheter i Sverige, Norge och Danmark.
Läs mer om Team Olivia här:
www.teamolivia.se (
https://www.teamolivia.se/sv) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordström Assistans AB (org.nr 556550-4007),
http://www.nordstromassistans.se Arbetsplats Nordström Assistans
Kontakt Regina Lindstedt
regina.lindstedt@olivia.se Jobbnummer 8185363
Observera att sista ansökningsdag har passerat.