Kundansvarig kundtjänstmedarbetare till internationellt bolag
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-06-22FöretagetFöretaget förmedlar tidningar och tidskrifter till företag och organisationer inom privat och statlig sektor. De erbjuder en administrativ tjänst för hantering av prenumerationer och den personliga servicen är mycket viktig där de strävar efter långsiktiga kundrelationer. Huvudkontoret är beläget i Kista strax norr om Stockholm och i rollen kommer du att tillhöra den operativa avdelningen som idag består av sex kundansvariga personer. Organisationen är platt och genomsyras av en prestigelös kultur där alla anställda månar om kundens bästa, tar sitt ansvar och ger varandra stöd och hjälp där det behövs.
Dina arbetsuppgifterSom kundansvarig kundtjänstmedarbetare ansvarar du för ett visst antal av företagets kunder och du utgör då deras personliga kontaktperson. Fokus ligger på att skapa kundnöjdhet och att upprätta en långsiktig relation mot kund. Arbetsuppgifterna är främst av administrativ karaktär där du dagligen hanterar ärenden direkt från dina kunder och även gör tillhörande uppföljningar och dokumentering. Som kundansvarig får du möjlighet att besöka dina kunder en gång per år. Du arbetar främst mot nationella kunder men även internationella kontaktytor förekommer.
Kvalifikationer• Minst gymnasieexamen
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice och kundbemötande. Erfarenhet av kundservice mot företagskunder är meriterande.
• Mycket god dator- och systemvana
• Du behärskar svenska och engelska flytande, i såväl tal som skrift. Kunskaper i andra nordiska språk är meriterande.
Vi tror att du som söker är kundorienterad och har en god förmåga att skapa långsiktiga relationer. Du är professionell i ditt kundbemötande och agerande samt stimuleras av att ge service och lösa problem åt dina kunder. Vidare har du ett gott sinne för siffror, har en god administrativ förmåga samt en vana att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du kan hantera och prioritera dinar arbetsuppgifter och räds inte för att be om hjälp då det behövs. Avslutningsvis är du prestigelös och trivs i en platt organisation.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, Kundservice, Customer care, Customer service Administration, Dokumentering, Backoffice
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare., Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Berglöw 08-40024050
jenny.berglow@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2919305
Observera att sista ansökningsdag har passerat.