Kundansvarig inom personlig assistans till Uppsala
Alma Assistans AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alma Assistans AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Vi är ett engagerat företag med helhetstänk som söker en kundansvarig till vårt huvudkontor i Uppsala. Vi söker dig som har kunskap inom LSS och är en erfaren chef inom personlig assistans.
Som kundansvarig hos oss får du möjlighet till ett självständigt arbete med mycket frihet under ansvar. Tillsammans med dina kunder och din personal formar du individuellt anpassad och väl fungerande assistans.
På kontoret är det högt i tak och kollegorna finns alltid nära till hands om du behöver ett bollplank eller stöd i en fråga. Vi är vana att jobba i ett högt tempo med stort ansvar och vi har nära till skratt och glömmer aldrig bort att måna om varandra.
Vi söker dig som:
har tidigare erfarenhet från personlig assistans
har känsla för service och är van att bemöta människor i olika situationer
har ett lösningsfokuserat arbetssätt
har god samarbetsförmåga
har en stor portion humor
har minst ett par års erfarenhet av personalansvar
innehar B-körkort
Tjänsten är heltid tillsvidare med sex månaders provanställning.
Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Helene Karlsson, Verksamhetschef, på 036-160 626 alternativt
helene.karlsson@almaassistans.se.
Välkommen till oss!
Om vill läsa mer om Alma Assistans, besök gärna
www.almaassistans.se.Publiceringsdatum2019-12-19Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAlma Assistans AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Alma Assistans AB (org.nr 556791-9062)
Arbetsplats Alma Assistans AB
Jobbnummer 5012089
Observera att sista ansökningsdag har passerat.