Kundansvarig/after sales team manager

Cash-It AB / Säljarjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cash-It AB i Karlstad

Företagspresentation
Vår affärsidé går ut på att underlätta vardagen i butiker och butikskedjor. Genom våra egenutvecklade kassasystem ger vi full kontroll över försäljningen. Vi underlättar, effektiviserar och spar pengar åt våra kunder.
Genom nära samarbeten med de ledande leverantörerna av hårdvara, har vi kontroll över hela kedjan från vår egen utveckling av programvara till leverans och underhåll av nyckelfärdiga system. Våra kunder är små och medelstora företag i hela landet.
I dagsläget är vi 13 personer och omsätter drygt 16 MSEK. Vi är ett välmående företag som fortsätter att växa, och är i behov av fler duktiga medarbetare.
Ditt mål som kundansvarig
Ditt uppdrag som kundansvarig är att säkerställa att våra kunder känner sig nöjda med sitt kassasystem. Kunderna ska känna att de är viktiga för oss, att vi lyssnar på dem och ger dem den information de behöver för att de ska kunna fokusera på det som är viktigast för dem ? deras egna kunder.

Publiceringsdatum
2010-09-21

Dina arbetsuppgifter
När försäljningsprocessen av ett kassaregister är avslutad, tar den kundansvariges ansvar vid. Den kundansvariges ansvarsområde:
• ta hand om kunderna så de känner sig nöjda med sitt kassasystem
• support
• utbildning
• organisera och samordna driftsättningar
• driva marknadsföring och försäljning mot befintlig kundbas
• skriva nyhetsbrev till kunderna
• ta emot order från befintliga kunder
• förmedla kundönskemål till utvecklingsavdelningen
• säkerställa att produkterna levereras till kunden
• få in all nödvändig dokumentation från kunden, såsom avtal och leveransförberedelser
Till sin hjälp kommer den kundansvarige/after sales team managern att ha hela after sales teamet, vilket denne även har personalansvar för. Inom området after sales ingår avdelningarna support, installation och utbildning.

Erfarenhet och utbildning
Den kundansvarige ska vara social med ledaregenskaper och ha kunskaper i bokföring, affärssystem och ha ett stort intresse för och vana vid datorer. Tidigare erfarenhet kan vara att ha jobbat i teknisk kundtjänst/support, gärna teamledare med personalansvar. Högskoleexamen och kassavana är meriterande. Körkort är ett krav.
Vad Cash IT erbjuder
Cash IT erbjuder ett omväxlande spännande arbete på ett framgångsrikt och expanderande företag. Företagets produkter har ett mycket gott renommé. Tjänsten som kundansvarig/after sales team manager innebär ett fritt, flexibelt arbete där du får möjlighet att utveckla dig själv och ha stor möjlighet att påverka ditt eget arbete. Tjänsten är nyinrättad och det kommer därför att finnas möjligheter att forma den utifrån personliga förutsättningar.
Tjänsten är en heltidstjänst, tillsvidareanställning (provanställning 6 månader)
Start enligt överenskommelse
Placeringsort är Karlstad
Lön enligt överenskommelse
Ring rekryteringskonsult Nicklas Olofsson 0738-06 03 25 vid eventuella frågor.
Ansökan skickas till, rekrytering@cash-it.se senast den 17 oktober.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
6 månaders provanställning tillämpas

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-17
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@cash-it.se

Företag
CASH-IT AB

Adress
CASH-IT AB
LANTVÄRNSGATAN 7
65221 KARLSTAD

Kontorsadress
LANTVÄRNSGATAN 7
KARLSTAD

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 054-217550

Jobbnummer
737317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cash-It AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cash-It AB: