Kundansvarig / Account Manager / projektkoordinator till Equipme

Bravura / Säljarjobb / Stockholm
2018-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig / Account Manager / projektkoordinator till Equipme" (publicerad 2019-02-06) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-12-03

Företaget
EquipmentLoop är en digital plattform som hjälper bygg- och hyrbolag öka både effektivitet och lönsamhet genom att förenkla processer och frigöra tid. De har utvecklat en digital lösning för företag att få full kontroll över sina in- och uthyrda verktyg och maskiner. Företagets historia börjar med ett stort intresse för hur ny teknologi påverkar, förenklar och förbättrar hur saker och ting kan göras. Målet är att sätta kraftfull och användarvänlig teknik i händerna på människorna som bygger framtidens städer. För med urbanisering som ökar världen över, kommer behovet av att kunna bygga smartare, snabbare och mer hållbart.

EquipmentLoops vision är att rätt maskin ska vara på rätt plats i rätt tid, tack vare deras förenklade arbetssätt, digitala verktyg och smart datahantering. Genom att nyttja våra tillgångar mer effektivt kan vi alla bidra till att sänka byggkostnaderna, samtidigt som vi säkerställer att vi lämnar vår planet i ett bättre skick än vi fann det. Det är vad EquipmentLoop handlar om.


Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig/projektkoordinator på EquipmentLoop arbetar du strategiskt och projektbaserat nära affären. Ditt huvudsakliga ansvar är att förvalta och utveckla företagets samarbeten med befintliga kunder. Vidare har du ett helhetsansvar för kundernas pågående projekt och arbetar då för att säkerställa att projekten går enligt plan och enligt uppsatt tidsplan. Vid problem eller utmaningar som uppstår är du där för att snabbt och effektivt hjälpa företaget att hitta en lösning.

I dina arbetsuppgifter ingår därtill att utvidga företagets kundportfölj där fokus är att ta sig an fler projekt hos redan befintliga kunder. Som kundansvarig arbetar du också med uppsökande försäljning mot nya potentiella kunder i syfte att bredda företagets kundportfölj.


Kvalifikationer
EquipmentLoop söker dig som brinner för att göra affärer och vill arbeta med försäljning på strategisk nivå. De tror på din potential att utvecklas och med rätt inställning och engagemang kan du nå hur långt som helst.

För att lyckas i rollen som kundansvarig/projektkoordinator hos EquipmentLoop är du målinriktad och drivs av att prestera högt. Du besitter en god problemlösningsförmåga och har lätt för att snabbt finna alternativa lösningar på ett problem. För att nå framgång i rollen ser vi att du besitter en social säkerhet och god samarbetsförmåga då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt och externt. I den här rekryteringen läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. För en perfekt match ser vi givetvis att du delar företagets kärnvärden: progressiv, ansvarstagande och användarcentrerad.

EquipmentLoop värderar ditt engagemang och driv framför akademisk utbildning och fokus är på dina ambitioner att lyckas. För att kunna utföra arbetet krävs att du har goda kunskaper i Office-paketet, B-körkort och goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Hanna Jönsson på hanna.jonsson@bravura.se. Har du frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Projektledare, projektkoordinator, projekt, koordinator, kundansvarig, Account Manager, sälj, strategi, strategisk försäljning, försäljning, bygg, heltid, Stockholm, EquipmentLoop

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Jönsson hanna.jonsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4488517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: