Kundansvarig
Dreamwork Scandinavia AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2016-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig" (publicerad 2018-04-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Som kundansvarig har du en bred tjänst med huvudmål att bidra till en positiv upplevelse för samtliga boende i området samt att skapa, utveckla och bibehålla en attraktiv stadsdel. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 3-6 månader med start omgående, och du blir anställd hos Dreamwork.
Mer om tjänsten
Som kundansvarig arbetar du i ett nära samarbete med fastighetsskötare, reparatörer och andra kundansvariga för att tillsammans utveckla och underhålla området. Kundansvarig spenderar en hel del av sin ute i lägenhetsområdet i syfte att fånga upp synpunkter och förbättringsområden. Övrig tid spenderas inne på kontoret där du har telefonkontakt med hyresgästerna samt en del övriga administrativa arbetsuppgifter.
Exempel på ansvarsområden:
• Hyresgästkommunikation
• Hantera störningsärenden
• Hantera inomhusproblem i samarbete med reparatör
• Inre underhållsbeställningar och tillvalsbeställningar
• Andrahandsuthyrning
• Delaktig i byggmöten
• Fakturahantering
• Bidra till social trivsel, i form av exempelvis aktiviteter.
I din roll ligger också att arbeta strategiskt i utvecklingen av området och din behovsanalys är ett viktigt underlag för andra delar av Helsingborgshems organisation som exempelvis marknadsavdelningen och sälj som jobbar aktivt med att förbättra varumärket. Du är också delaktig i budget- och uppföljningsarbete och det är i ditt dagliga arbete viktigt att balansera kundfokus och lönsamhet. Kundansvarig rapporterar till förvaltningschef.
Publiceringsdatum2016-01-12ProfilFör att arbeta som kundansvarig krävs att du har en god social kompetens och att du är empatisk och lyhörd i mötet med människor. Du har lätt för att få kontakt med människor och har förmågan att med ett högt kundfokus skapa trygghet och tillit. Det är viktigt för dig att åta dig samtliga arbetsuppgifter med ett stort engagemang och du ser varje problem som en möjlighet att utvecklas. Då ditt arbetsområde är brett är det av vikt att du är driven och självgående och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Det är vidare viktigt att du har en god samarbetsförmåga och en prestigelös inställning som grundar sig i din fokus att agera för områdets bästa.
Krav för tjänsten:
• Körkort och bil
• Ett par års arbetslivserfarenhet inom serviceområdet
• Fullgod svenska och goda kunskaper i engelska. Övriga språk är meriterande.
• Lägst gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du har en utbildning som socionom eller liknande.
• God datorvana och gärna systemerfarenhet av någon form
Arbetstider för tjänsten är dagtid.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida
www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3095
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Karlsson 042-176605
Eva Willman 042-176617
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 1, Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2611771
Observera att sista ansökningsdag har passerat.