Kredithandläggare på deltid
Qliro AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qliro AB i Stockholm Nu söker vi kredithandläggare på deltid, med placering i Stockholm. Som kredithandläggare kommer du att vara en del av Qliros växande team, Customer Operations finance. Hos Qliro får du chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som alla brinner för att erbjuda våra kunder och klienter en service i världsklass.
I din roll som kredithandläggare på deltid kommer du att:
- Ringa utgående samtal
- Besvara inkommande samtal
- Påminna våra kunder om betalning
- Hjälpa kunder att komplettera och slutföra sin låneansökan
- Stötta övriga teamet vid behov
Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner.
Arbetstiderna är varierande. Vi ser att du är flexibel och har möjlighet att jobba såväl vardag som helger, kvällspass förekommer. Du behöver kunna jobba minst 15 h per vecka.
Vi tror att du som person:
- Älskar service och kunder, är noggrann, strukturerad och stresstålig.
- Du är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete.
- Vidare tror vi att du har mycket god datorvana.
- Det är meriterande om du har tidigare säljerfarenhet.
- Du har god förståelse för och kan obehindrat kommunicera på svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du talar engelska och andra nordiska språk.
- Vi ser även gärna att du har en bakgrund inom ekonomi eller liknande erfarenhet från tidigare arbeten. Det är meriterande om du har jobbat inom konsumentkredit- eller finansbranschen.
Vi erbjuder dig
Ett roligt och stimulerande arbete med likasinnade kollegor och möjligheten att tillsammans med Qliro arbeta i en spännande och snabbväxande bransch, där du har chans att växa och utvecklas inom ett expansivt fintech-bolag som står under Finansinspektionens tillsyn. Vårt kontor är placerat i centrala Stockholm (Sveavägen). Vi frodas av utmaningar, personlig utveckling och det finns goda möjligheter att växa inom företaget. Vi arbetar i en lärande miljö, med ett fokus på kunskapsdelning och utbildning. Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande och mångfaldig, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör.
Qliro is on a mission to become the champion of digital consumer finance in the Nordics. Our company was founded in 2014 and we have grown to a team of over 200 people from over 30 different countries, and over 2,5 million unique customers have used our payment products. We see great opportunities ahead in building new innovative financial and payments products, to solve the everyday problems of millions of Nordic consumers. We do this by building products based on three basic principles: simplicity, value for money, and great customer experiences.
We do what we do because we love modern technology. We believe in disrupting the way things always have been done. With our mindset and our genuine passion for creating amazing consumer and merchant products and services, we see ourselves as forerunners in transforming the payments and consumer finance industry in the Nordics.
We are a part of Qliro Group, the leading e-commerce group in the Nordics, with Kinnevik as the largest owner. Qliro is a regulated company under the supervision of the Swedish financial supervisory authority (Finansinspektionen).
Want to learn more about us as an employer please visit our career page.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 6 månader med chans för fortsatt samarbete om båda parter önskar detta
Publiceringsdatum2018-08-15Ersättningtimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQliro AB
AdressQliro AB
SVEAVÄGEN 151
11346 Stockholm
KontorsadressSVEAVÄGEN 151
Jobbnummer 4291985
Observera att sista ansökningsdag har passerat.