Kravhandläggare till kundtjänst på EnterCard

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kravhandläggare till kundtjänst på EnterCard" (publicerad 2022-03-16) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du intresserad av nytt jobb inom kundtjänst på finansbolag? Till EnterCard i Stockholm söker vi dig som vill jobba inom krav.

Trivs du att jobba i en kundnära roll? Vill du bli en del av ett härligt team på EnterCard inom deras kravverksamhet på kundtjänst? Sök rollen som kravhandläggare idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som kravhandläggare inom kundtjänst på EnterCard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Nu söker vi dig som är tillgänglig omgående och som vill ha ett roligt och serviceinriktat jobb inom kundtjänst med trevliga kollegor!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.

I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att bli en del av ett härligt team på 10 personer. Arbetstiderna är måndag-fredag, 38,5 h/veckan. Passen varierar på ett rullande schema och kan exempelvis vara 8.30-17.00 eller 11.30-20.00. Konsultuppdraget förväntas starta relativt omgående pågå i 6 månader med möjlighet till förlängning eller överrekrytering.

VEM ÄR DU?

Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som:

* har jobbat med service och gärna att du arbetat med telefon som arbetsredskap
* trivs med att jobba tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål och bidrar med god stämning till gruppen
* är duktig på att motivera kunden och tillsammans hitta hållbara lösningar så att fakturorna kan betalas
* är ansvarsfull och har ett starkt driv att prestera hög kvalitet
* har en god förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2019-02-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Olofsson maria.olofsson@tng.se 0704851214

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4609427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: